برطرف تصریف 200 متر از اراضی ملی در شهر ایلام

به گزارش تور ایران، خبرنگاران/ایلام سرپرست پلیس امنیت مالی انتظامی استان ایلام از برطرف تصرف 200 متر زمین خواری به ارزش 9 میلیارد در شهر ایلام اطلاع داد.

برطرف تصریف 200 متر از اراضی ملی در شهر ایلام

سرهنگ مهدی کیانی ، اظهار کرد: در پی وصول یک فقره مرجوعه با دستور مرجع قضایی به وسیله نماینده حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان ، مبنی براینکه شخصی اقدام به تصرف و ساخت و ساز در اراضی ملی تحت تملک این اداره نموده است موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت مالی استان نهاده شد.

وی اضافه نمود:با انجام تحقیقات میدانی و جمع آوری اسناد و مدارک و مستندات لازم، تعیین شد این فرد نسبت به تصرف غیر قانونی 200 متر از اراضی ملی اقدام نموده است.

کیانی با بیان اینکه با همکاری یگان حفاظت مسکن و شهرسازی و هماهنگی مقام قضائی ، متهم شناسایی و دستگیر شد، ادامه داد: با کوشش ماموران پلیس امنیت مالی وحضور کارشناسان راه وشهرسازی استان از این زمین برطرف تصرف شد.

سرپرست پلیس امنیت مالی استان ایلام با بیان اینکه ارزش ریالی این زمین برطرف تصرف شده توسط کارشناسان 9 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این خصوص یک نفر متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1576

به "برطرف تصریف 200 متر از اراضی ملی در شهر ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف تصریف 200 متر از اراضی ملی در شهر ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید