ستاری: شرکت های دانش بیان 300 هزار شغل ایجاد کردند

به گزارش تور ایران، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر 5300 شرکت دانش بنیان داریم که در سال قبل 300 هزار شغل ایجاد کردند و میزان فروش آن ها هم 120 میلیارد تومان بود.

ستاری: شرکت های دانش بیان 300 هزار شغل ایجاد کردند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری روز سه شنبه در سفر به قزوین که به منظورافتتاح چند طرح دانش بنیان و پژوهشگاه علمی انجام شد، در جمع خبرنگاران گفت: با فعالیت شرکت های دانش بنیان بستر خوبی برای ارائه ایده های برتر و تولید محصولات تجاری ایجاد شده و جوانان می توانند برای خود و دیگران شغل ایجاد کنند.

ستاری اعلام نمود: در سال های گذشته سرمایه گذاری خوبی در بخش خودرو اجرا شده و ما هم حمایت می کنیم تا امسال با تولید موتور یورو 6 بتوانیم بخشی از نیاز های خود را تأمین کنیم.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح کر: در معاونت علم و فناوری به امنیت غذایی اهمیت بیشتری می دهیم و تولید بذر نهال از جمله رویکرد های مهم است و کشت بافت و نهال عاری از ویروس از کار های در اولویت است.

وی اعلام نمود: در بخش خصوصی سرمایه گذاری خوبی شده که دانش علمی برای ما مهم است.

ستاری گفت: در حال حاضر 5300 شرکت دانش بنیان داریم که در سال قبل 300 هزار شغل ایجاد کردند و میزان فروش آن ها هم 120 میلیارد تومان بود.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهور یادآو شد: تا به امروز 150 هزار میلیارد تومان ارزش شرکت های دانش بنیان است و امسال هم رشد 50 درصدی شرکت های دانش بنیان پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه استان پتانسیل خوبی در عرصه شرکت های دانش بنیان و نیروی انسانی دارد، اضافه کرد: اتفاقات خوبی در استان اجرا شده و آینده خوبی متصور است و ما هم حمایت خواهیم کرد تا برنامه های خوبی در این راستا صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1250

به "ستاری: شرکت های دانش بیان 300 هزار شغل ایجاد کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاری: شرکت های دانش بیان 300 هزار شغل ایجاد کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید