صالحی در مصاحبه با خبرنگاران عنوان کرد: کوشش برای توسعه فضاهای فرهنگی ویژه ناشنوایان

به گزارش تور ایران، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ممکن است فضا های فعلی برای افراد ناشنوا کافی نباشد؛ کوشش می کنیم تا به سوی توسعه این امکانات پیش برویم.

صالحی در مصاحبه با خبرنگاران عنوان کرد: کوشش برای توسعه فضاهای فرهنگی ویژه ناشنوایان

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگو بادرباره کمبود فضاهای فرهنگی هنری برای ناشنوایان گفت: توجه خوبی نسبت به حوزه های فرهنگی هنری برای ناشنوایان در حال اتفاق افتادن است، تا ناشنوایان بتوانند از فضاهای فرهنگی هنری همچون سینما، تئاتر و غیره بهره های بیشتری ببرند, و این یاری می نماید به اینکه ما جامعه هایی را که کمتر دیده می شوند، ببینیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: همین آغاز برای توسعه فضاهای فرهنگی ممکن است این فضاها و سانس های فعلی برای افراد ناشنوا کافی نباشد، اما این روند آغاز خوبی است؛ ما کوشش می کنیم تا به سوی توسعه این امکانات پیش برویم.

صالحی در انتها یادآور شد: باید به خاطر داشته باشیم که بسیاری از سالن های سینمایی در کشور، سالن های خصوصی هستند؛ ما باید کوشش کنیم تا روند توسعه فضاهای فرهنگی برای ناشنوایان را با نگاه اقتصادی و اجتماعی با یکدیگر ترکیب کنیم، تا مشوق هایی برای اکران های وسیع تر و متعدد تر باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 200

به "صالحی در مصاحبه با خبرنگاران عنوان کرد: کوشش برای توسعه فضاهای فرهنگی ویژه ناشنوایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی در مصاحبه با خبرنگاران عنوان کرد: کوشش برای توسعه فضاهای فرهنگی ویژه ناشنوایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید