طراحی معماری یک کلبه مدرن برای اسکی

به گزارش تور ایران، در نزدیکی روستای سن-دونا در استان کبک کانادا، معماری به نام Robitaille Curtis پروژه طراحی معماری یک کلبه مدرن را برای خانواده ای با چندین فرزند جوان به انتها رسانده است.

این کلبه که Laurentian Ski نام گرفته برای ورزش اسکی در تعطیلات و آخر هفته ها طراحی شده و در میانه جنگل و بر روی شیب نسبتاً تندی قرار گرفته است. هم چنین توسط درختان افرا، چنار، توس و صنوبر احاطه شده است.

طراحی معماری یک کلبه مدرن برای اسکی

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

معماران سطح اشغال کلبه را به حداقل رساندند و به دلیل وجود پیلوت این امکان حاصل شد که برف و باران آزادانه از زیر ساختار کلبه عبور نمایند.

فضای نشیمن اصلی در بالاترین سطح ویلا نهاده شده و پلانی باز دارد. در طراحی معماری این کلبه پنجره ها نقش مهمی داشته اند؛ پنجره ای به طول دهانه هشت و نیم متر در قسمت آشپزخانه و غذاخوری دید زیبایی از مناظر اطراف به نمایش می گذارد. در زیر پنجره ها نیمکت هایی در امتداد هم نهاده شده اند و داخل آن ها نیز به عنوان کمدهایی مخفی قابل استفاده است.

هم چنین در سمت دیگر و در نزدیکی سقف پنجره هایی با عرض کم به صورت سرتاسری در نظر گرفته شده است.

برای والدین سوئیت مخصوصی با چشم اندازهای بی نظیر طراحی شد .

در طبقه پایین نیز اتاق خواب بچه ها، اتاق بازی، اتاق مخصوص مهمان و یک حمام بخار نهاده شد.

تخته های چوبی که در قسمت سقف شیب دار اجرا شدند باعث ایجاد فضایی گرم و صمیمانه شد و روکش کانتر آشپزخانه جزیره ای شکل نیز هماهنگ با آن انتخاب شد.

اتاق نشیمن در انتهای جنوبی کلبه نهاده شد و شومینه ای برای آن در نظر گرفته شد.

منبع: دیزاین مترز
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 813

به "طراحی معماری یک کلبه مدرن برای اسکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی معماری یک کلبه مدرن برای اسکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید