برترین مقاصد گردشگری در فصل زمستان

به گزارش تور ایران، با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان قصد داریم در این مطلب به زیباترین و برترین مقاصد گردشگری در فصل زمستان در ایران و دنیا بپردازیم. همانطور که می دانید در فصول مختلف شهرهای توریستی آب و هوای متفاوتی دارند که باعث می گردد مسافران با توجه به علاقه خود نسبت به سرد یا گرم بودن آن شهر اقدام به سفر نمایند.

برترین مقاصد گردشگری در فصل زمستان

اما با آمدن فصل زمستان افرادی که علاقه مند به سفر در این فصل دوست داشتنی هستند اقدام به جستجو در خصوص برترین مقاصد گردشگری می نمایند. از جمله زیباترین مکان های گردشگری در ایران می توان به شهرها و جزایر جنوبی ایران اشاره نمود که در فصل زمستان دارای هوایی بسیار معتدل و مطبوع هستند و هر ساله تعداد زیادی از گردشگران به این شهرها سفر می نمایند. بعلاوه از جمله شهرهای خارجی می توان به دبی (امارات)، پوکت (تایلند)، کبک (کانادا) و دیگر کشورها از جمله سنگاپور و استرالیا برای سفر در فصل زمستان اشاره نمود.

در ادامه به معرفی این مکان های زیبا و پر هوادار خواهیم پرداخت. بعلاوه شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما این مقاصد به سایت چارتر 118 که یکی از ارزانترین سایت های فروش بلیط هواپیما است و سابقه درخشانی در فروش انواع بلیط هواپیما دارد مراجعه کنید تا با کمترین قیمت سفری دلنشین و خاطره انگیز را تجربه کنید.

برترین مقاصد گردشگری در فصل زمستان

فهرست برترین مقاصد گردشگری در فصل زمستان:

  • کیش
  • قشم
  • دبی
  • کبک
  • پوکت

جزیره کیش | زیبا و ماندگار

اولین گزینه که همواره در فصول سرد سال به ذهنمان می آید جزیره زیبا کیش است. این جزیره واقع در جنوب ایران است و در استان هرمزگان قرار گرفته است. هوای بسیار خنک و معتدلی که این جزیره در فصل زمستان دارد باعث شده که برترین مقصد گردشگران باشد. بعلاوه امکانات و مکان های گردشگری متفاوتی که این جزیره دارد زیبایی آن را دو چندان می نماید از جمله شهر زیر زمینی کاریز که بالغ بر 570 میلیون سال قدمت دارد، کشتی یونانی که یکی از مجذوب کننده ترین مکان های دیدنی کیش است مخصوصا در زمان غروب آفتاب نما بسیار زیبایی دارد، پارک دلفین ها، پارک پرندگان، صخره های مرجانی بعلاوه تفریحات دریایی مانند اسکی روی آب، غواصی زیر آب، جت اسکی و پاراسیلینگ که تمامی این ها این جزیره را متمایز از دیگر مکان های گردشگری می نماید.

شما را دعوت به خرید ارزانترین بلیط چارتر کیش از سایت چارتر 118 می کنیم.

قشم | مقصدی داغ در زمستان

اما بپردازیم به نگین گردشگری خلیج فارس جزیره قشم که در تنگه هرمز قرار گرفته است. این جزیره به علت نزدیکی به خط استوا در بهار و تابستان به شدت گرم می باشد ولی در فصل و پاییز و زمستان به بهشت خلیج فارس مبدل می گردد. جزیره قشم به علت وجود جاذبه های گردشگری گوناگونی که دارد بعلاوه مراکز خرید معروف خود محبوبیت فراوانی در بین ایرانیان دارد. از جمله زیباترین و برترین جاهای دیدنی قشم می توان به ساحل لارک، مجتمع تفریحی و گردشگری هامون، تنگه چاهکوه و جنگل حرا اشاره نمود. بعلاوه مجتمع تجاری سیتی سنتر، بازار ستاره و الماس مال از برترین مراکز خرید قشم به شمار می آیند.

دبی | لوکس ترین شهر خاورمیانه

اما اگر بخواهیم در خصوص شهرهای نزدیک به ایران صحبت کنیم طبیعتا از یکی از پیشرفته ترین و زیباترین شهرها یعنی دبی نمی توانیم بگذریم. این شهر واقع در کشور امارات است و جزء توریستی ترین شهرهای دنیا به شمار می آید. این شهر به علت وجود معماری شگفت انگیز و آسمان خراش های مجذوب کنندهی که دارد هر ساله تعداد بیشماری از مسافران را در سرتاسر دنیا به سمت خود جذب نموده است. کشور امارات نیز به علت آب و هوای گرم و خشکی که دارد، برترین زمان سفر به آن فصول پاییز و زمستان است. از جمله زیباترین جاذبه های آن می توان به برج خلیفه، آبنما دبی، برج العرب، پارک آبی آتلانتیس، موزه دبی و آکواریوم دبی اشاره نمود. سفر به این شهر زیبا رو حتما در برنامه خود داشته باشید.

برای خرید بلیط لحظه آخری دبی با پایین ترین قیمت کلیک کنید.

کبک کانادا | زیبا و ماندگار

استان کبک که در کشور کانادا قرار گرفته است یکی از مجذوب کننده ترین شهر های این کشور به شمار میرود. این شهر تابستان های گرم و زمستان های سردی دارد و مخصوص کسانی است که به یک شهر زیبا برای مسافرت احتیاج دارند. از جمله جاهای دیدنی این شهر می توان به کارناوال زمستانی کبک اشاره نمود که در آن انواع تفریحات زمستانی و رویدادهای فرهنگی برگزار می گردد، کاخ فرونتوناس، موزه تمدن، سیتادل و ساختمان مجلس اشاره نمود.

پوکت تایلند

تایلند کشوری زیبا و دوست داشتنی که همواره گردشگران زیادی را مجبور به سفر نموده است. جزیره پوکت واقع در جنوب غربی کشور تایلند است و تمامی ویژگی هایی که یک منطقه توریستی باید داشته باشد در خود جای داده است. برترین زمان سفر به پوکت از اوسط پاییز آغاز می گردد و تا اواخر زمستان ادامه دارد زیرا در آن موقع پوکت در برترین شرایط آب و هوایی به سر می برد. از جمله جاهای دیدنی پوکت می توان به خلیج فانگ نگا، معبد وات چالونگ، ساحل پاتونگ و آکواریوم پوکت اشاره نمود.

چارتر 118 | پیشرو در فروش انواع بلیط هواپیما

و در خاتمه برای سفر به هر کدام از شهرهای گفته شده و بعلاوه دیگر شهرهای زیبا داخلی و خارجی احتیاج به تهیه بلیط هواپیما با قیمتی مالی و به صرفه است. برای این موضوع ما به شما وبسایت رسمی چارتر 118 را معرفی می کنیم. چارتر 118 با بیش از یک دهه تجربه در فروش انواع بلیط هواپیما داخلی و خارجی توانسته محبوبیت بالایی را در این زمینه در بین مسافران خود پیدا کند. بعلاوه شما برای رزرو انواع هتل های داخلی و خارجی و تورهای گوناگون می توانید به این سایت به آدرس charter118.ir مراجعه کنید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 29 آبان 1401 بروزرسانی: 29 آبان 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2313

به "برترین مقاصد گردشگری در فصل زمستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مقاصد گردشگری در فصل زمستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید