عکس ، بازیکن سرشناس تیم ملی با قلب قرمز در ایران!

به گزارش تور ایران، لژیونر ایرانی و مصدوم تیم کاسیم پاشا با اتمام فصل در ترکیه به تهران بازگشت.

عکس ، بازیکن سرشناس تیم ملی با قلب قرمز در ایران!

به گزارش خبرنگاران علی قلی زاده که فصل را با مصدومیت به سرانجام رساند، در فهرست امیر قلعه نویی هم برای تورنمنت کافا قرار نگرفت و حالا باید منتظر بهبود آسیب دیدگی و احتمالا یک انتقال هیجان انگیز در تابستان سال جاری باشد.

این ستاره ایرانی پس از شرایط سختی که در شارلروا داشت و از ترکیب این تیم فاصله گرفته بود، در زمستان گذشته تصمیم گرفت بلژیک را ترک کند و راهی کاسیم پاشا ترکیه گردد که با وجود رسیدن به ترکیب این تیم و نمایش موثر در نخستین حضور ثابت خود، با یک بدشانسی بزرگ روبرو شد و آسیب دیدگی جدی پیدا کرد.

قلی زاده پس از پیوستن به کاسیم پاشا، در سه ملاقات پیاپی حضور تعویضی داشت، اما در هفته بیست و ششم سوپر لیگ ترکیه مقابل عمرانیه اسپور به ترکیب ابتدایی رسید و توانست پاس تک گل بدهد ولی بعد از آن یک مسابقه تدارکاتی ملی کاری کرد تا او ادامه فصل را از دست داده و حالا با سپری کردن روزهای تلخ به ایران برگردد.

این ستاره ایرانی که در ملاقات تدارکاتی مقابل روسیه با آسیب دیدگی روبرو شد، طی سه ماه اخیر نتوانست به میدان برود و 10 هفته سرانجامی سوپر لیگ ترکیه را از دست داد و نتوانست در کاسیم پاشا بدرخشد تا این چنین به سرانجام قراردادش با تیم ترکیه ای برسد و از سوی دیگر حضور در اردوی تیم ملی را هم از دست بدهد.

قلی زاده در شرایطی با سرانجام فصل 23-2022 سوپر لیگ ترکیه و تعطیلی تمرینات و بازی های کاسیم پاشا تصمیم به ترک ترکیه و بازگشت به ایران گرفت که در مسیر بازگشت، یک تصویر با پرچم ایران و قلب قرمز منتشر کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 خرداد 1402 بروزرسانی: 20 خرداد 1402 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2401

به "عکس ، بازیکن سرشناس تیم ملی با قلب قرمز در ایران!" امتیاز دهید

1 کاربر به "عکس ، بازیکن سرشناس تیم ملی با قلب قرمز در ایران!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، بازیکن سرشناس تیم ملی با قلب قرمز در ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید