فردا و پس فردا، روز های بدون آموزش آنلاین مدارس تهران

به گزارش تور ایران، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت در آموزش و پرورش شهر تهران روز های یکشنبه (29 آذر) و دوشنبه (30 آذر) را به عنوان روز های بدون تلفن همراه و تبلت و رایانه و روز همیاری با پرستاران درنظر گرفتیم.

فردا و پس فردا، روز های بدون آموزش آنلاین مدارس تهران

به گزارش ایسنا، مسعود ثقفی در این باره اظهار کرد: در راستای فرهنگ سازی و صیانت از سلامت جسمی و روحی روانی همکاران و دانش آموزان در برابر آسیب های فضای مجازی و تحکیم روابط خانوادگی و در راستای همکاری با کادردرمانی در ایام کرونا و تقارن شب یلدا با ایام ولادت حضرت زینب و روز پرستار، در آموزش و پرورش شهر تهران روز های یکشنبه 29 آذر و و دوشنبه 30 آذر را به عنوان روز های بدون تلفن همراه و تبلت و رایانه و روز همیاری با پرستاران درنظر گرفتیم.

وی اضافه کرد: انتظار ما این است دانش آموزان در این دو روز و یک شب با مراقبت از عدم برگزاری شب نشینی ها و دورهمی ها و رعایت پروتکل های بهداشتی، گزارشی را از فرایند این برنامه ها تهیه و به صورت تصویری برای معلمان خود در روز سه شنبه صبح ارسال کنند.

به گفته وی این دستورالعمل شامل همه مدارس دولتی و غیردولتی می شود و برای همه لازم الاجراست و در ارزیابی مدیران و موسسان لحاظ خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1542

به "فردا و پس فردا، روز های بدون آموزش آنلاین مدارس تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا و پس فردا، روز های بدون آموزش آنلاین مدارس تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید