لارا کرافت با سریال انیمیشنی جدیدی به نتفلیکس خواهد آمد؛ اولین تریلر را ببینید

به گزارش تور ایران، در جریان رویداد مجازی Netflixs Drop 01، بالاخره از تریلر نو سریال انیمیشنی مهاجم مقبره: افسانه لارا کرافت (Tomb Raider: The Legend of Lara Croft) رونمایی شد که در ادامه می توانید آن را دیدن کنید. این سریال انیمیشنی قرار است در سال 2024 به وسیله نتفلیکس پخش گردد.

لارا کرافت با سریال انیمیشنی جدیدی به نتفلیکس خواهد آمد؛ اولین تریلر را ببینید

تریلر منتشر شده چیز خاصی درباره داستان این انیمیشن نمی گوید اما سبک بصری آن و سکانس های اکشن آن را برجسته می نماید و به تصویر می کشد. در این کلیپ کوتاه یک دقیقه ای، به درون غاری مرموز شیرجه می زنیم و نگاهی به یک موجود بالدار افسانه ای (هیولا؟) می اندازیم و لارا را دنبال می کنیم که به درون گودالی غار مانند شیرجه می زند و شاهد رها کردن ماهرانه تیری از کمانش هستیم.

برای مدتی طولانی قبل از پخش این تریلر، اطلاعات تازه درباره این انیمیشن نسبتاً کمیاب بودند. در سال 2021، اعلام شد که دو بازیگر تازه به این سریال انیمیشنی اضافه نموده است، از جمله بازیگر ارل بایلون (Earl Baylon) که در Shadow of the Tomb Raider نقش جونا (Jonah) را بازی نموده است. بایلون همان شخصیت را در انیمه صداپیشگی خواهد نمود. علاوه بر این، آلن مالدونادو به عنوان صداپیشه شخصیت زیپ انتخاب شد. او شخصیتی است که پیش از این در سه بازی Tomb Raider Chronicles، Tomb Raider Legend و Tomb Raider Underworld حضور داشت.

همان طور که قبلا اعلام شده بود، هایلی اتول (Hayley Atwell) که بسیاری او را با شخصیت پِگی از فیلم های کاپیتان آمریکا می شناسند، صداپیشگی لارا کرافت را در این انیمیشن بر عهده خواهد داشت.

این سریال انیمیشنی به وسیله تاشا هوا (نویسنده آثاری مثل ویچر: منشأ خون و سونیا قرمز) که به همراه مدیر عامل و موسس دی جی 2 اینترتینمنت یعنی دیمیتری ام. جانسون (Dmitri M. Johnson) و بعلاوه تیم استیونسون (Tim Stevenson) و دن جینز (Dan Jevons) از تهیه نمایندگان اجرایی این اثر خواهند بود.

این اولین باری نیست که لارا کرافت به دنیای سینما و تلویزیون می آید. در سال 2001، فیلم لارا کرافت: مهاجم مقبره با بازی آنجلینا جولی (Angelina Jolie) اکران شد و دنباله همان فیلم هم در سال 2003 پخش شد. در سال 2018، آلیسیا ویکاندر در فیلم تازهی از این عنوان نقش لارا کرافت را بر عهده گرفت و قرار است دوباره در دنباله آن فیلم هم نقش این شخصیت محبوب را ایفا نماید.

اوایل ماه جاری میلادی بود که اخباری مبنی بر عرضه سه بازی اول و کلاسیک Tomb Raider برای کنسول و کامپیوتر منتشر شد. استودیوهای کریستال داینامیکس و Aspyr به صورت مشترک در حال توسعه این عنوان هستند که قرار است در تاریخ 14 فوریه 2024 منتشر گردد. بازیکنان این امکان را خواهند داشت که با فشردن یک دکمه بین گرافیک چند ضلعی اصلی و جلوه های بصری به روز شده سوئیچ نمایند.

منبع: Gamespot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مهر 1402 بروزرسانی: 8 مهر 1402 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2441

به "لارا کرافت با سریال انیمیشنی جدیدی به نتفلیکس خواهد آمد؛ اولین تریلر را ببینید" امتیاز دهید

2 کاربر به "لارا کرافت با سریال انیمیشنی جدیدی به نتفلیکس خواهد آمد؛ اولین تریلر را ببینید" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لارا کرافت با سریال انیمیشنی جدیدی به نتفلیکس خواهد آمد؛ اولین تریلر را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید