ماجرای مردی که در فروشگاه ایستاده فوت شد

به گزارش تور ایران، در ویدیویی که دست به دست می گردد، مردی بدون حرکت ایستاده و حتی چشم هایش هم ثابت و بدون حرکت مانده است. حتی مردمی که اطراف او هستند به او دست می زنند اما هیچ واکنشی از مرد دیده نمی گردد. مدتی بعد با یاری برانکارد، او را از فروشگاه بیرون می برند.

ماجرای مردی که در فروشگاه ایستاده فوت شد

در این ویدیو گفته شده است که این مرد، فوت نموده بوده و به طور معجزه آسایی، نه تنها خودش به زمین نیفتاده بود، بلکه کیسه خریدش همانطور در دستش به جای مانده بود.

این ویدیو آنقدر عجیب بود که جستجوی بیشتری انجام دادیم و متوجه شدیم، این مرد که اهل قزاقستان است، مردی میانسال است، و بر اثر مصرف بیش از حد نوشیدنی الکلی دچار نوعی مسمومیت شده و در حالت خشک زده مانند مرده قرار گرفته بود.

بنابه گفته کادر پزشکی که با آنها گفتگویی داشتیم، افرادی که در نوشیدن نوشیدنی های الکلی افراط می نمایند، گاهی به کما فرو می روند که البته معمولا وقتی جایی نشسته اند این اتفاق برای آنها می افتد و خیلی به ندرت پیش می آید که ایستاده در این حالت قرار بگیرند.

خوشبختانه وقتی الکل از بدن این افراد خارج گردد، آنها به حال عادی باز می گردند که در شرایط این مرد قزاقستانی، پزشک ها به سرعت الکل را از بدن او خارج کردند و حال او چند ساعت بعد خوب شد.

منبع:

english.factcrescendo

منبع: فرارو
انتشار: 11 شهریور 1402 بروزرسانی: 11 شهریور 1402 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2433

به "ماجرای مردی که در فروشگاه ایستاده فوت شد" امتیاز دهید

3 کاربر به "ماجرای مردی که در فروشگاه ایستاده فوت شد" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای مردی که در فروشگاه ایستاده فوت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید