مردم با هیچ شخص و دولتی عهد اخوت نبسته اند ، امروز باید مجدد با مردم پیمان ببندیم

به گزارش تور ایران، خبرنگاران/تهران نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز باید مجدد با مردم پیمان ببندیم گفت: مردم با هیچ شخص و دولتی عهد اخوت نبسته اند و در صورت خدمت نکردن از ما دور می شوند.

مردم با هیچ شخص و دولتی عهد اخوت نبسته اند ، امروز باید مجدد با مردم پیمان ببندیم

حسین نوش آبادی عصر امروز یکشنبه 30 آبان ماه در آئین تودیع و معارفه فرماندار ورامین که با حضور استاندار تهران در سالن اجتماعات شهرداری ورامین برگزار گردید، اظهار کرد: کارها و پروژه هایی در شهرستان ورامین آغاز شد و منظره روشنی نداشت و امروز بعد از 10 الی 15 سال تکلیف آنها تعیین نیست و باید به این موضوع توجه ویژه گردد که اگر پروژه ای آغاز می گردد باید نیروی انسانی، منابع اقتصادی و تمام ابعاد آن سنجیده گردد.

نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعتبارات و منابع اقتصادی در اختیار دستگاه ها از بیت المال است خاطر نشان کرد: باید برای هزینه کرد این بودجه و اعتبارات دقت کنید ، تا برای رفاه ، آسایش و امنیت مردم مصرف گردد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: باید مشاوران صادق، پاکدست ، امین و دلخواه در کنار مسئولین باشند ؛ ورامین قدمت هفت هزار ساله دارد ، قلعه ایرج با قدمت چهار الی پنج هزار ساله ، قصر بهرام ، مسجد جامع و دیگر آثار تاریخی نشان دهنده قدمت ورامین است و پیشینه تاریخی و تمدنی مستند دارد ، اما این منطقه که محور توسعه و پیشرفت دیرین بوده است، برای چهار پروژه مانده است و حداقل حق مردم در گیرودار دولت ها به فراموشی رود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز باید مجدد با مردم پیمان ببندیم، که برای انجام کار مصمم هستیم، مردم هم به حداقل ها قانع هستند، مردم با هیچ شخص و دولتی عهد اخوت نبسته اند، اگر ببینند، ما در عمل خدمت به آنها نمی کنیم، از ما دوری می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2050

به "مردم با هیچ شخص و دولتی عهد اخوت نبسته اند ، امروز باید مجدد با مردم پیمان ببندیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم با هیچ شخص و دولتی عهد اخوت نبسته اند ، امروز باید مجدد با مردم پیمان ببندیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید