مقاله: فاصله شهرهای امارات

به گزارش تور ایران، با این حال پرجمعیت ترین و توریستی ترین شهر امارات، دبی است. شهری که تقریبا تمام ما ایرانی ها حداقل با نامش آشنا هستیم. یک سری حقایق هم راجع آن ممکن است بدانیم. مثلا می دانیم که بزرگترین برج جهان در آنجاست؛ یا خیلی هوای گرم و کویری دارد. به سافاری کویرهایش معروف است. دبی شهری با 3297980 نفر جمعیت مقصد اول سفر بیشتر ایرانی ها و جهانیان شده است. جاهای دیدنی دبی بسیارند که در مقاله جاذبه های دبی فهرست آن ها را خواهید یافت.

مقاله: فاصله شهرهای امارات

از آنجایی که بیشتر پروازهای ایران به امارات از تهران به دبی انجام می شود، دانستن فاصله دبی تا شهرهای دیگر اهمیت می یابد. پس از خرید بلیط هواپیما دبی برای رفتن به منطقه ها دیگر روش های مختلفی وجود دارد. از همان فرودگاه پرواز داخلی بگیرید. با تاکسی های فرودگاه بین شهرها را طی کنید؛ یا اینکه از دیگر روش های حمل و نقل در دبی استفاده کنید.

منطقه راس الخیمه امارات با شهری به همین نام، یکی از شهرهای مهم شناخته می شود. این شهر که ششمین شهر پرجمعیت امارات شده، سالیانه گردشگران بسیاری را از سراسر جهان میزبانی می کند. هتل های زیبا و تنوع تفریحات و جاهای دیدنی شما را متعجب می کند. تصورش را نمی کنید که در این شهر گرم و ساحلی، پارک آبی یخی ببینید. راس الخیمه را می توان شهر تضادها و شگفتی ها در امارات دانست. در جدول زیر می توانید مسافت این شهر تا شهرهای مهم دیگر امارات را ببینید.

بسیار خب! بیایید شهرهای مهم و توریستی امارات را نام ببریم. 10 شهر از 22 شهر مهم اطراف دبی به توضیح زیر هستند.

منبع مقاله: فاصله شهرهای امارات

انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1956

به "مقاله: فاصله شهرهای امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: فاصله شهرهای امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید