طراحی سایت: مقایسه برترین سایت های اجاره خانه در تهران

به گزارش تور ایران، اپلیکیشن ها وسایت هایی وجود دارند که امکان تماشا مشخصات و عکس های خانه را قبل از تصمیم برای بازدید آن از نزدیک فراهم می نمایند.

طراحی سایت: مقایسه برترین سایت های اجاره خانه در تهران

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

.

امروزه و با توجه به شرایط مالی، درصد بالایی از مردم کشورمان ناچار به رهن و اجاره منزل هستند. این ماجرا در تهران شدت بیشتری پیدا نموده است. زیرا دانشجویان و صاحبان مهارت جدیدی هر سال به این شهر مهاجرت نموده و در پی محلی برای زندگی هستند. این را به کلان شهر بودن تهران و جمعیت فوق العاده بالای آن اضافه کنید. همین امر باعث به وجود آمدن تقاضای پنهان برای سایت ها و اپلیکیشن هایی بود که صاحب ملک را به متقاضیان آن متصل نمایند. در ادامه توسعه دهندگان دست به کار شدند و اپلیکیشن های خوب و قدرتمندی طراحی کردند و این بازار حالت رقابتی به خود گرفت. اپلیکیشن ها وسایت هایی که شما را از جابجایی های پر تعداد خلاص نموده و امکان تماشا معینات وعکس های خانه را قبل از تصمیم برای تماشا آن از نزدیک فراهم می نمایند. در این مطلب قصد داریم فزونین سایت اجاره خانه در تهران را با دقتی ویژه آنالیز کنیم.

معیارهای ارزیابی

به طور کلی، هر اپلیکیشنی که بر بستر اینترنت ظهور می نماید، از جهت سرعت و دقت مورد آنالیز کارشناسان قرار می گیرد. نبود اشکالات در ساختار فنی، جستجوی سریع و دقیق، به روز بودن اطلاعات و برخورداری از پشتیبانی قوی مهم ترین معیارهای ارزیابی این دسته از سایت ها را تشکیل می دهند.

نکته دیگری که امروزه توجه ویژه ای به آن می گردد، ارائه تجربه کاربری لذتبخش و روان برای کاربران است. زیست بوم کسب وکارهای اینترنتی در ایران در سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است و به همین دلیل نمی توان بدون برخورداری یک رابط کاربری مجذوب کننده در بازار مطرح شد. در ادامه سعی داریم با استفاده از همین معیارها، فزونین سایت اجاره خانه در تهران را که پرکاربرد و پراستفاده اند، با یکدیگر مقایسه کنیم.

پنج سایت برتر

دیوار

از فزونین سایت اجاره خانه در تهران می توان به دیوار اشاره نمود. این سایت اگرچه به صورت تخصصی در زمینه اجاره ملک فعالیت نمی نماید، اما به علت به علت ارائه یک تجربه کاربری روان، سریع و اثربخش یکی از محبوب ترین سایت ها برای اجاره خانه خصوصا در تهران است. راحت بودن دسترسی و رایگان بودن باعث شده است بسیاری از مشاورین املاک یا صاحبان ملک، املاک خود را در آن ثبت نمایند. فزونی دیوار در گستردگی پوشش موارد مختلف ملک است. در این سایت می توانید از مقرون به صرفه ترین تا گرانترین واحد های موجود را ببینید.

اشکال دیوار در قرار دادن دو حالت ارائه و درخواستی برای آگهی های مربوط به مسکن است. هدف دیوار در واقع قرار گرفتن آگهی هایی که قصد فروش و اجاره دارند در بخش اجاره و بعلاوه قرارگیری آگهی های متقاضیان خرید در بخش درخواستی بوده است. این گزینه ها اما از شفافیت و قابل فهم بودن لازم برای کاربران برخوردار نبوده و از همین جهت آگهی ها با عنوان اشتباه در سایت منتشر می شوند.

ایراد دیگری که می توان به دیوار وارد کرد، نبود اجبار برای آپلود عکس املاک است. این امر باعث سردرگمی مشتریان شده و امکان کلاهبرداری یا سوء استفاده را برای افراد سودجو فراهم می آورد. از دیوار بعلاوه می توان برای اجاره سوییت، اجاره ویلا و دیگر انواع اجاره برای مسافران و گردشگران هم استفاده کرد.

شیپور

شیپور نیز مانند دیوار، معروفیت خود را از مسکن ندارد، اما در این زمینه نیز فعالیت می نماید. شیپور به طور کلی پلتفرمی برای قرار دادن آگهی ها و خرید و فروش انواع کالا به وسیله کاربران است. بخش مسکن این سایت نیز در حال حاضر فعال و پر جنب و جوش در جریان است. درج آگهی در شیپور آزاد بوده و همین باعث می گردد آگهی ها از اعتبار صددرصدی برخوردار نباشند و امکان سوء استفاده برای برخی سودجویان فراهم گردد.

گفته شد شیپور تا حدود زیادی شبیه بازار است، در این سایت هم بسیاری از آگهی ها با یک عکس یا حتی بدون عکس منتشر می شوند و اطلاعات وارد شده نیز کاملا بستگی به صاحب ملک دارد. همین امکان باعث شده برخی از افراد با درج آگهی های خیالی و پس از تماس گرفتن متقاضی دست به تبلیغات مشاوره املاک خود بزنند که نکته ای بسیار منفی به شمار میرود.

کوچک بودن صفحه نمایش نتایج جستجو نیز دیگر نقطه ضعف شیپور به شمار میرود. در صفحات جستجوی دیگر رقیبان بیش از ده مورد قابل مشاهده است در حالی که برای شیپور این عدد روی چهار واقع شده است.

کیلید

این وب سایت تمرکز خود را بر شهر تهران قرار داده است و در شهرهای بزرگ دیگر همانند شیراز و اصفهان کارایی ندارد. آگهی های موجود در کلید همگی عکس دارند اما مانند آدرس عکس ها به صورت حرفه ای و از تمام زوایای لازم گرفته نشده و برخی از آگهی ها با تنها یک عکس منتشر شده اند. نکته مثبت ویژه ای که به این سایت اختصاص می یابد، ارائه اطلاعات آماری در خصوص بازار مسکن و بعلاوه معرفی مشاورین املاک است. کیلید نیز مکان منزل روی نقشه را ثبت می نماید. این سایت که از فزونین سایت اجاره خانه در تهران به وسیله متخصصان حوزه املاک اداره شده و رابط کاربری دلنشین و با کیفیتی دارد.

آدرس

این سایت اگرچه از لحاظ محبوبیت و شناخته شده بودن، همچنان احتیاج به رقابت (با سایت هایی نظیر شیپور و دیوار) دارد، اما از امتیازات ویژه ای برخوردار است. آدرس به صورت تخصصی در زمینه اجاره فعالیت می نماید و امکان خرید و فروش مسکن در این سایت وجود ندارد. این سایت بعلاوه برای انتشار یک آگهی سخت گیری بیشتری به خرج می دهد. آگهی ها در این سایت به وسیله کارشناسان و متخصصان مسکن منتشر می شوند. برای همین تمام آگهی های موجود در این سایت از اطلاعات کامل و عکس های با کیفیت برخوردارند.

تخصصی بودن این سایت باعث شده احتیاجهای متقاضیان اجاره نشینی با دقت بالاتری نسبت به دیوار آنالیز گردد. برای مثال فیلترهای جستجو در این سایت بسیار جزئی بوده واحد های مسکونی مناسب افراد مجرد، متاهل، خانه های پارکینگ دار و... را می توان جستجو کرد. از طرف دیگر تمام خانه ها روی نقشه ثبت هستند و مراکز تفریحی، بازارها و دیگر مکان های شاخص در محله هر منزل هم برای کاربر معین است. آدرس بعلاوه گزینه های مرتبط با هر خانه را هم (دیگر خانه ها در همان محدوده، با همان قیمت و...) به شما نشان خواهد داد.

شب

اگر قصد اجاره ویلا، اقامتگاه بوم گردی یا سنتی، سوییت مبله و منزل ویلایی برای زمان محدود داشته باشید، وب سایت شب مخصوص شما طراحی شده است. امتیاز ویژه این سایت در پشتیبانی خوب و رابط کاربری شیک و سریع است. شما می توانید قبل از سفر به نقاط شمالی و جنوبی کشور و اطراف تهران، با چک کردن سایت شب، از موارد مناسب برای اسکان موقت باخبر شوید.

کلام آخر:

اجاره منزل امروزه یکی از مهم ترین دغدغه ها، به خصوص برای نسل جوان است. سایت های اجاره منزل در جهت تسهیل جریان کار وارد میدان شده اند، اما برای استفاده از آن ها ضروری است احتیاجهای خود و ویژگی های آنان را شناخت. هر کدام از این فزونین سایت اجاره خانه در تهران در کنار مزایای خود معایبی دارند. در سایت هایی مثل دیوار و شیپور که گذاشتن آگهی کاملا به سلیقه فرد منتشر نماینده بستگی دارد، ضروری است تا با احتیاط ویژه عمل کرد. زیرا ممکن است افراد سودجو به قصد کلاهبرداری آگهی را منتشر نموده باشند. جدا از اجاره منزل از سایت هایی مثل دیوار و شیپور می توان در جهت اسکان موقت و گردشگری استفاده کرد. این دو سایت عمومی اند اما سایت کیلید برای خرید، فروش، رهن و اجاره خانه فعالیت دارد و سایت آدرس به صورت تخصصی رهن و اجاره خانه و آپارتمان در تهران را هدف قرار داده است.

منبع: کجارو
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2096

به "طراحی سایت: مقایسه برترین سایت های اجاره خانه در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: مقایسه برترین سایت های اجاره خانه در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید