نانوایان اردبیلی خواهان افزایش قیمت نان هستند

به گزارش تور ایران، خبرنگاران/اردبیل رئیس مجامع صنفی اردبیل گفت: نانوایان استان اردبیل که سال هاست با قیمت مصوب فعالیت می نمایند با افزایش هزینه های جانبی انتظار اعلام قیمت های جدید را دارند.

نانوایان اردبیلی خواهان افزایش قیمت نان هستند

محمدپور ششم اردیبهشت در نشست با مسئولان سازمان صمت در اردبیل اظهار کرد: 50 هزار واحد صنفی در استان اردبیل فعالیت می نمایند که فعالیت این اصناف بزرگترین سهم را در حوزه اشتغال و تحولات مالی استان دارد.

وی اعلام نمود: از دهم اسفندماه و به صورت خودجوش بخش عظیمی از این اصناف فعالیت خود را به حالت تعطیل درآورده اند اما در این دو ماه با وجود وعده های داده شده هیچ بسته حمایتی به صاحبان اصناف ارائه نشده است.

رئیس مجامع صنفی اردبیل سختی کار اصناف را در این شرایط کرونایی یادآور شد و گفت: عمده واحدهای صنفی 11 ماه سال را با فراز و نشیب سپری می نمایند تا در عید فروش یک ساله خود را انجام دهند اما سال جاری با شرایط پیش آمده بیشتر این صنوف به ویژه قنادی ها، آجیل فروشی ها و پوشاک بزرگترین ضربه را دیدند.

محمدپور اضافه کرد: در کنار بخگرددگی مبالغ مالیاتی در این دو ماه رکود انتظار این است که به وسیله بانک ها تسهیلات کم بهره و با تنفس یک ساله ارائه شده و بسته های حمایتی مورد نظر پرداخت گردد.

وی به انباشت مواد آلایشی در سردخانه کشتارگاه و انقضای مهلت عرضه آن اشاره و توضیح داد: فروشندگان مواد آلایشی هیچ مشتری ندارند و مردم جرات نمی نمایند خریدی را از آنها انجام دهند که از همین رو بخش عظیمی از محصولات آلایشی در حال نابود شدن هستند.

رئیس مجامع صنفی اردبیل ادامه داد: بازاریان اردبیل درخواست دارند تا ساعات کاری آنها یک ساعت بیشتر گردد تا با توجه به در پیش بودن ماه رمضان از ازدحام جمعیت نیز در بازار کاسته گردد.

محمدپور اظهار کرد: بازاریان انتظار دارند ساعات کاری آنها از 18 به 19 عصر افزایش یافته تا بخشی از فروش خود را در ساعات پایانی روز بدون ازدحام انجام دهند.

وی اعلام نمود: قیمت نان با توجه به ثابت ماندن در سال های گذشته باید افزایش داشته باشد که در این زمینه صنف نانوایان منتظر اعلام قیمت های جدید هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1137

به "نانوایان اردبیلی خواهان افزایش قیمت نان هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نانوایان اردبیلی خواهان افزایش قیمت نان هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید