نرخ تورم ماهانه از 4.5 درصد به 2 درصد رسید ، رشد مالی از میانگین صفر در دهه گذشته چند شد؟ ، مقصر ما هستیم که درست نجنگیدیم...

به گزارش تور ایران، رئیس شورای اطلاع رسانی کشور گفت: نرخ تورم ماهانه از 4.5 درصد شهریور سال گذشته به دو درصد و رشد مالی از میانگین صفر دهه گذشته به بالای پنج درصد رسیده است.

نرخ تورم ماهانه از 4.5 درصد به 2 درصد رسید ، رشد مالی از میانگین صفر در دهه گذشته چند شد؟ ، مقصر ما هستیم که درست نجنگیدیم...

به گزارش خبرنگاران، بهادری جهرمی عصر امروز در نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان مرکزی اظهار کرد: دشمن سال های سال در حوزه تحریم سرمایه گذاری کرد و همچنان هرگز تحریم را کنار نمی گذارد، اما متوجه شد تنها با فشار مالی بر مردم ایران نمی تواند در عملیات خود به پیروزی برسد و یک مکملی را برای آن افزود که آن عملیات روانی به مردم با هدف القای ناکارآمد نظام است.

وی اضافه نمود: نهضت تبیین در این ایام از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است و باید دوچندان به آن توجه گردد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها به موضوع جهاد تبیین تأکید کردند، ادامه داد: زمانی که فرماندهی میدان نقطه ای را نشان می دهند، باید بدانیم آنجا محل اصلی عملیات است.

جهرمی با اشاره به اینکه دشمن عملیات روانی را به شدت در دستور کار قرار داده است، توضیح داد: صحنه نبرد است و دشمن ناجوانمردانه با تمام توان عملیات علیه افکار ملت ایران را نشانه گرفته است و شرط فعالیت در حوزه رسانه کشور مقابله با عملیات روانی دشمن است.

وی گفت: شیطنت و سیاه نمایی دشمن روشن است و مردم راحت آن را قبول می نمایند و این مقصر ما هستیم که درست نجنگیدیم و به درستی تبیین نکردیم.

رئیس شورای اطلاع رسانی کشور با بیان اینکه کمبود امکانات در حوزه روابط عمومی ها و رسانه ها نباید مانع کار رسانه ای گردد، اظهار داشت: باید ظرفیت ها را تجمیع و همدلی و وحدت را مضاعف کنیم.

جهرمی گفت: زمانی که فضا، فضای مطلوبی نیست باید کوشش کرد تا ذره ذره امید بازگردد؛ دولت مردانه پای کار است، انجام 31 سفر استانی در یک سال کم سابقه و بی سابقه است.

وی افزود: نرخ تورم ماهانه از 4.5 درصد شهریور سال گذشته به دو درصد و رشد مالی از میانگین صفر دهه گذشته به بالای پنج درصد رسیده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 شهریور 1401 بروزرسانی: 7 شهریور 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2274

به "نرخ تورم ماهانه از 4.5 درصد به 2 درصد رسید ، رشد مالی از میانگین صفر در دهه گذشته چند شد؟ ، مقصر ما هستیم که درست نجنگیدیم..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ تورم ماهانه از 4.5 درصد به 2 درصد رسید ، رشد مالی از میانگین صفر در دهه گذشته چند شد؟ ، مقصر ما هستیم که درست نجنگیدیم..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید