والورده، نخستین سرمربی اخراجی بارسلونا در 17 سال اخیر می گردد؟

به گزارش تور ایران، 145 بازی، پنج سرمربی و 17 سال بعد ارنستو والورده در آستانه پیوستن به تاریخ بارسلوناست، البته نه برای صفحات درخشان این کتاب. آخرین باری که یک سرمربی در تیم کاتالانی در جریان فصل اخراج شد به سال 2003 برمی شود.

والورده، نخستین سرمربی اخراجی بارسلونا در 17 سال اخیر می گردد؟

با قیمت تورهای اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

باشگاه بارسلونا محتمل است ارنستو والورده را در فصل جاری از سمتش برکنار کند؛ اتفاقی که آخرین بار 17 سال پیش اتفاق افتاده بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، مدیران باشگاه بارسلونا و طرفداران این تیم در شرایطی نهاده شدند که در فصل های اخیر آن را تجربه ننموده بودند. آنها عادت ندارند در جریان فصل سرمربی خود را اخراج شده ببینند.

145 بازی، پنج سرمربی و 17 سال بعد ارنستو والورده در آستانه پیوستن به تاریخ بارسلوناست، البته نه برای صفحات درخشان این کتاب. آخرین باری که یک سرمربی در تیم کاتالانی در جریان فصل اخراج شد به سال 2003 برمی گردد.

در بیست و ششم ژانویه 2003 پس از این که آبی اناری ها با دو گل مغلوب سلتاویگو شدند و بارسا در رتبه دوازدهم جدول نهاده شد، گاسپارت تصمیم گرفت به دومین دوران حضور لوییس فان خال در این باشگاه خاتمه دهد. جانشینان سرمربی هلندی د لاکروز و رادومیر آنتیچ بودند. سپس فرانک رایکارد راهنمایی آبی اناری ها را بر عهده گرفت.

پس از سرمربی هلندی پپ گواردیولا بر نیمکت بارسا نشست و بدون شک یکی از بهترین های تاریخ باشگاه بود. سرمربی کنونی منچسترسیتی در چهار فصلی که در تیم کاتالانی حضور داشت تنها لحظات درخشان را سپری کرد. سرمربی اسپانیایی عناوین بی شماری را کسب کرد و کسی در بهترین بودنش شکی نداشت. فصل 13-2012 به دلیل بیماری تیتو ویلانوا سخت ترین سال باشگاه بود.

فصل 14-2013 تاتا مارتینو سرمربی بارسا شد که تنها یک سال بر نیمکت این تیم نشست و به دلیل روش بازی اش که مورد پسند باشگاه و طرفداران نبود ممکن بود برکنار گردد. آبی اناری ها با حضور لوییس انریکه دوباره آغاز به تاریخ سازی کردند و در فصل 15-2014 سه گانه را به دست آوردند. با این حال پس از شکست مقابل رئال سوسیداد شایعه برکناری سرمربی اسپانیایی به گوش خورد که این اتفاق رخ نداد.

والورده در فصل 18-2017 به عنوان سرمربی جدید بارسا معرفی گردید. پس از شکست در استادیوم المپیک رم و آنفیلد که منجر به حذف تیم کاتالانی از لیگ قهرمانان شد به نظر می رسد بحران جده (شکست از اتلتیکو در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا) شرایط را وخیم نموده است و ممکن است سرمربی اسپانیایی از سمتش برکنار گردد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 801

به "والورده، نخستین سرمربی اخراجی بارسلونا در 17 سال اخیر می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده، نخستین سرمربی اخراجی بارسلونا در 17 سال اخیر می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید