پاسخ مدیران پرسپولیس به درخواست اقتصادی رضا اسدی

به گزارش تور ایران، بنابرگفته یک منبع موثق و آگاه در باشگاه پرسپولیس، جدایی رضا اسدی از این تیم قطعی شده است.

پاسخ مدیران پرسپولیس به درخواست اقتصادی رضا اسدی

رضا اسدی تابستان سال گذشته و با سروصدای فراوان به پرسپولیس پیوست در حالی که شنیده شد او گران ترین بازیکن این تیم است.

هافبک مورد علاقه یحیی گل محمدی به پرسپولیس ملحق شد و بلافاصله هم پیراهن شماره 8 این تیم را پوشید.

رضا اسدی شاید مهم ترین و امیدوارکننده ترین خرید پرسپولیس به نظر می رسید که به عنوان یک لژیونر از لیگ اتریش به پرسپولیس آمد تا جای خالی احمد نور را پر کند، اما هر چه لیگ روبه جلو رفت معین شد نه اسدی شبیه نوراللهی است نه کیفیتی شبیه همان هافبک قلدر و گلزن تراکتور و سایپا را دارد. اسدی بعد از حضور ناموفق در فوتبال اتریش در شرایط دور از مسابقه به پرسپولیس آمده بود، اما از همان بازی اول با استقلال تاجیکستان فیکس شد.

اسدی با وجود نمایش ناامید کننده در لیگ قهرمانان آسیا باز هم در ترکیب اصلی ماند چرا که کادر فنی گزینه ای نداشت تا سریعاً جایگزین او کند. اسدی در اهواز و بازی نخست مقابل فولاد اولین گل فصل پرسپولیس را زد تا دوباره نگاه ها را به خود جلب کند، اما هر هفته که از آن بازی گذشت معین شد این هافبک آن بازیکنی نیست که بتواند نقش نوراللهی را در پرسپولیس ایفا نماید، اسدی نه در فاز حمله نه در دفاع آن چیزی نبود که یحیی گل محمدی و کادرش احتیاج داشتند.

با این وجود و برخلاف پیش بینی ها یحیی گل محمدی خواهان تمدید قراردادش شد. چرا؟

پس از اینکه قرمز ها نتوانستند محمد خدابنده لو را به خدمت بگیرند و ناامیدی از جذب احمد نوراللهی، یحیی گل محمدی تصمیم گرفت تا بازهم به رضا اسدی اعتماد کند و او را یک فصل دیگر در پرسپولیس نگه دارد. بازیکنی که طی چند وقت گذشته شایعاتی درباره احتمال جدایی اش از پرسپولیس و حضورش در لیگ تایلند مطرح شده بود.

اسدی بلافاصله پس از خاتمه لیگ بیست و یکم راهی خارج از کشور شد تا چند روزی استراحت کند.

یحیی گل محمدی به صورت رسمی از رضا درویش درخواست کرد تا قرارداد اسدی تمدید گردد، اما رقم درخواستی رضا اسدی باعث شد این مذاکرات به بن بست برسد.

درهمین ارتباط شنیدیم رضا اسدی در مذاکره با رضا درویش و مدیران باشگاه پرسپولیس درخواست 10 میلیارد تومان برای یک فصل نموده که بلافاصله هم دست اندرکاران باشگاه پاسخ داده اند: خداحافظ!

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2247

به "پاسخ مدیران پرسپولیس به درخواست اقتصادی رضا اسدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ مدیران پرسپولیس به درخواست اقتصادی رضا اسدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید