پردیس بین الملل دانشگاه ایران دانشجوی دندانپزشکی می پذیرد

به گزارش تور ایران، معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: در صورت تایید بورد دندانپزشکی از مهرماه 99 آماده پذیرش دانشجویان دندانپزشکی در پردیس بین الملل دانشگاه هستیم.

پردیس بین الملل دانشگاه ایران دانشجوی دندانپزشکی می پذیرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، مهدی مقتدایی معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: در صورت تایید بورد دندانپزشکی از مهرماه 99 آماده پذیرش دانشجویان دندانپزشکی در پردیس بین الملل دانشگاه هستیم.

مقتدایی اظهارکرد: پیرو تفاهم نامه همکاری با دانشگاه مدیترانه شرقی (قبرس)، دانشجویان بین الملل از دوسال پیش در رشته دندانپزشکی آن دانشگاه تحصیل می نمایند و سه سال به جامانده را در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران می گذرانند.

وی توضیح داد: با همکاری بخش های مختلف توانسته ایم ساختمان جمالزاده را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تحویل بگیریم و با برنامه ریزی انجام گرفته، این مرکز را به عنوان بخش بالینی و کلینیک دانشجویان دندانپزشکی اختصاص دهیم و بخش علوم پایه رشته دندانپزشکی در بیمارستان فیروزآبادی شکل می گیرد.

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد: پذیرش دانشجو در دانشکده منوط به تایید بورد دندانپزشکی است، ما تمام کوشش خود را انجام می دهیم تا علاوه بر توسعه فضای فیزیکی، نیروی هیئت علمی لازم را جذب کنیم و بتوانیم بعد از اخذ موافقت اصولی؛ 50 درصد دانشجویان را از کنکور و 50 درصد دانشجوی بین الملل را پذیرش کنیم.

وی اضافه کرد: همچنین جذب دانشجویان انتقالی از خارج کشور در صف انتظار وزارت بهداشت در دستور کار دانشکده دندانپزشکی است. مراحل تکمیلی بازسازی ساختمان کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران در دست انجام است و فاز اول مرکز تا سرانجام اردیبهشت ماه امسال قابل بهره برداری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1169

به "پردیس بین الملل دانشگاه ایران دانشجوی دندانپزشکی می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پردیس بین الملل دانشگاه ایران دانشجوی دندانپزشکی می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید