پوگبا به ترکیب منچستریونایتد بازمی شود، غیبت رشفورد و مارسیال در بازی فردا

به گزارش تور ایران، تیم فوتبال منچستریونایتد در بازی فردا شب خود در جام اتحادیه انگلیس، دو مهاجمش را در اختیار نخواهد داشت.

پوگبا به ترکیب منچستریونایتد بازمی شود، غیبت رشفورد و مارسیال در بازی فردا

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال منچستریونایتد در حالی از ساعت 22:30 فردا (چهارشنبه) در دور سوم از مسابقات جام اتحادیه انگلیس در استادیوم اولدترافورد پذیرای راچدیل دسته اولی خواهد بود که اولگنار سولسشایر خبر از بازگشت پل پوگبا به ترکیب این تیم پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتش اطلاع داد.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ که تیم تحت هدایتش پس از بازی فردا شب، دوشنبه هفته آینده باید در لیگ برتر به مصاف آرسنال برود و سه روز پس از آن هم در مرحله گروهی لیگ اروپا در خانه AZ آلکمار هلند اروپا به میدان برود، گفت: پوگبا احتمالاً دقایقی مقابل راچدیل به میدان خواهد رفت اما قطعاً برای بازی با آرسنال آماده خواهد بود.

طبق اعلام باشگاه منچستریونایتد انتظار می رود میسون گرین وود 17 ساله هم که در شکست 2 بر صفر شیاطین سرخ مقابل وستهام به دلیل ورم لوزه غایب بود، به این بازی برسد. همچنین سولسشایر در دیدار فردا شب مارکوس رشفورد را در اختیار نخواهد داشت که در بازی با وستهام از ناحیه کشاله ران آسیب دید.

در کنار رشفورد، لوک شاو و آنتونی مارسیال نیز بازی فردا شب منچستریونایتد را از دست خواهند داد، چون هنوز فرایند ریکاوری خود در زمینه مصدومیت هایی که به آنها دچار شده اند را به خاتمه نبرده اند. اریک بایی هم که از ناحیه زانو مصدوم است، همچنان قادر به همراهی شیاطین سرخ نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 464

به "پوگبا به ترکیب منچستریونایتد بازمی شود، غیبت رشفورد و مارسیال در بازی فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوگبا به ترکیب منچستریونایتد بازمی شود، غیبت رشفورد و مارسیال در بازی فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید