تور ارمنستان ارزان: پیگیری مسائل راننده های کامیون های ایرانی در ارمنستان

به گزارش تور ایران، خبرگزاری خبرنگاران- سفیر کشورمان در ارمنستان گفت: به هر صورت سفارت و کشور در کوشش هستند تا این مشکل حل گردد، انتظار ما این است که این مسئله در چارچوب توافقات بدست آمده هر چه زودتر حل گردد و تجارت بین دو کشور بدون هیچ مسئله ای ادامه پیدا کند.

تور ارمنستان ارزان: پیگیری مسائل راننده های کامیون های ایرانی در ارمنستان

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، عباس ظهوری سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان در ارتباط با مسائل بوجود آمده برای راننده های کامیون های ایرانی در جاده گوریس ارمنستان در ایروان گفت: بعد از توافقی که بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در انتها جنگ 44 روزه قره باغ بدست آمد، توافقی صورت گرفت که بر اساس نقشه های دوره اتحاد جماهیر شوروی سابق دو قسمت از جاده گوریس ارمنستان به جمهوری آذربابجان تعلق دارد و مدخل های ورودی و خروجی به نحوی قرار بوده برای تردد خودرو ها باز باشد تا جهت جایگزین ساخته گردد.

وی در ادامه اضافه نمود: این جاده چند هفته پیش بسته شد و حالا عوارضی گرفته می گردد و کامیون ها در حال حاضر دوبار عوارض پرداخت می نمایند. توافقان می بایست طوری صورت می گرفت که مسئله ای برای راننده های کامیون ها بوجود نمی آمد.

سفیر کشورمان در ارمنستان گفت: به هر صورت سفارت و کشور در کوشش هستند تا این مشکل حل گردد، انتظار ما این است که این مسئله در چارچوب توافقات بدست آمده هر چه زودتر حل گردد و تجارت بین دو کشور بدون هیچ مسئله ای ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، وی در انتها اظهار امیدواری کرد و گفت: دولت ارمنستان هم هر چه سریعتر جهت جایگزین را بازسازی خواهد نمود تا راننده ها از جهت نو رفت و آمد نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1946

به "تور ارمنستان ارزان: پیگیری مسائل راننده های کامیون های ایرانی در ارمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارمنستان ارزان: پیگیری مسائل راننده های کامیون های ایرانی در ارمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید