تور کانادا ارزان: کانادا ارائه خدمات پاسپورتی را از سر گرفت ،خبر کانادا

به گزارش تور ایران، کانادایی هایی که احتیاج مبرمی به گرفتن پاسپورت دارند می توانند از 31 جولای درخواست خود را به وسیله پست ارائه نمایند. کانادایی هایی که پروازشان ظرف مدت کمتر از 30 روز آینده است و یا احتیاج مبرمی به پاسپورت خود داشته باشند می توانند درخواست حضوری ارائه نمایند. رسانه های دولتی کانادا به کانادایی هایی که برنامه ای برای سفر ندارند توصیه نموده اند قبل از درخواست پاسپورت صبر نمایند. دولت کانادا به خاطر تقاضای بالا برای پاسپورت ها و نیز تدابیر ویژه امنیتی برای محافظت از سلامت کارکنان و شهروندان انتظار تاخیر در رسیدگی را دارد.

تور کانادا ارزان: کانادا ارائه خدمات پاسپورتی را از سر گرفت ،خبر کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

بعلاوه در خبر دیگر، کانادا فرایند ساده شده تنو پاسپورت را تمدید نموده است؛ این فرایند به افراد اجازه می دهد درخواست خود برای پاسپورت نو را بدون ارائه مجدد مدارک شهروندی و اعلام ضامن ارائه نمایند. افرادی که پاسپورتشان در تاریخ اول فوریه 2019 یا بعد از آن منقضی شده اکنون می توانند از این فرایند ساده شده برای ارائه درخواست جهت پاسپورت نو خود استفاده نمایند.

لازم به ذکر است در حال حاضر مراکز موسوم به Service Canada خدمات پاسپورتی را فقط به وسیله مشخص وقت قبلی ارائه می نمایند. وبسایت دولت کانادا ابزار آنلاینی ارائه نموده که به افراد یاری می نماید نزدیک ترین مرکز Service Canada به محل زندگی خود را پیدا نمایند. وزیر سابق مهاجرت کانادا احمد حسین در گفتگویی رسانه ای گفته است متقاضیانی که پاسپورت خود را ظرف مدت کمتر از 30 روز آینده احتیاج دارند حتما درخواست وقت قبلی ارائه نمایند.

کانادایی هایی که خارج از کانادا هستند می توانند با نزدیک ترین دفتر دولت کانادا برای ارائه مدارک سفر تماس بگیرند. این دفاتر خدمات پاسپورتی را در سطوح مختلف بسته به شرایط محلی شان ارائه می نمایند. مدارک سفر و مدارک هویتی پناهندگان به صورت فوری رسیدگی می شوند.

وزیر مهاجرت کانادا مارکو مندچینو نیز در گفتگویی اعلام نموده است که از سر گیری خدمات پاسپورتی از طرق پست و امکان ارائه خدمات پاسپورتی به صورت حضوری برای افرادی که کمتر از 30 روز آینده به پاسپورت خود احتیاج دارند گامی دیگری به جلوست در راستای از سر گیری خدمات پاسپورتی در کانادا. محدودیت های سفر همچنان در سراسر جهان برقرار است اما ما می دانیم که بسیاری از کانادایی ها برای انجام سفری ضروری به پاسپورت خود احتیاج دارند و یا قصد برنامه ریزی برای آینده خود دارند و بنابراین نهایت کوشش خود را برای دسترسی آنها به این خدمات انجام می دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه درخواست پاسپورت مطالعه وبسایت دولت کانادا توصیه می گردد.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2013

به "تور کانادا ارزان: کانادا ارائه خدمات پاسپورتی را از سر گرفت ،خبر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا ارزان: کانادا ارائه خدمات پاسپورتی را از سر گرفت ،خبر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید