کشتی لاکچری برای دوازدهمین مرد ثروتمند انگلیس

به گزارش تور ایران، برای اینکه صاحب سهام تیم فوتبال در جزیره شوی باید خیلی خیلی پولدار باشی و از ذهن مالی قوی بهره بگیری. اصولاً تیم های لیگ برتر با ذهن مالی مالکان ثروتمندشان است که رشد می نمایند. در پس این ذهن مالی احتیاج به یک جیب پر پول برای خرج کردن است که آن مالک باید حسابی از عهده اش بربیاد. وقتی نامت به عنوان مالک یک باشگاه عظیم لیگ رجحان آن هم در دل پایتخت سر زبان ها بیفتد، خیلی زود رسانه ها اموال و دارایی هایت را زیرنظر خواهند گرفت. اتفاقی که برای جو لوئیس افتاد و رسانه های انگلیسی یک شکار خوب از دارایی او به دست آوردند.

کشتی لاکچری برای دوازدهمین مرد ثروتمند انگلیس

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

کشتی 113 میلیون پوندی

برای جو لوئیس 83 ساله زندگی آن قدر لذت بخش است و هنوز زیبایی هایش را دارد که بخواهد برای آسایشش هزینه کند. قیمت کشتی او فقط 113 میلیون پوند ارزش دارد که با پول تاپ ترین بازیکنان فوتبال برابری می نماید. آویوا نام کشتی غول پیکر جو است که اخیراً آمارش توسط رسانه های انگلیسی به بیرون درز پیدا نموده و حسابی مورد توجه مالک تاتنهام است.

عظیمترین کشتی برای مرد 4 میلیارد پوندی

کشتی مردی که بیش از 4 میلیارد پوند ثروت دارد آن قدر عظیم است که بین خاص ترین کشتی ها قرار گرفته است. عرض کشتی آویوا 321 متر است و امکانات رفاهی بی نظیری را در خود جای داده است که حتی می توان آن را کنار ساحل گذاشت و همان جا زندگی کرد.

زمین تنیس

شاید باورش برای شما عجیب باشد اما کشتی لوئیس دارای زمین تنیس است. زمینی که به شکلی کاملاً ماهرانه طراحی شده و می توان با کمترین تکان آنجا مشغول بازی شد. حتی حالا که رقابت های ویمبلدون به خاطر ویروس کرونا لغو شده، جو این قابلیت را دارد که در کشتی اش تنیس بازی کند و از زندگی لذت ببرد.

استخر

وقتی در دریا باشید و استخر هم کنارتان باشد تا بتوانید از چشم انداز آبی بهره ببرید، یعنی در کشتی آویوا حضور دارید. آویوا دارای استخر است تا لذت راحتی در آن را برای جو و مهمانانش دوچندان کند.

دفتر کار

اگر فکر می کنید آویوا فقط برای خوش گذرانی ساخته شده سخت در اشتباه هستید. بخشی از این کشتی برای انجام امور اداری و کارهای جو در نظر گرفته شده و به نوعی جزو دفتر کار او به حساب می آید. به گفته لوئیس می توان در این کشتی زندگی کرد و همه کارها را انجام داد.

مهمانی تاتنهامی ها به باهاماس

باهاماس جای مورد علاقه مالک تاتنهام است و هر زمان که فرصت پیدا کند برای استراحت به آنجا می رود. سال 2013 جو تصمیم گرفت بازیکنان تاتنهام را برای سفر به باهاماس به کشتی اش دعوت کند. امکانات این کشتی برای بازیکنان آن قدر عجیب بود که صحبت های مایکل داوسون مدافع وقت تاتنهام این طور بازتاب پیدا کرد: تا قبل از این مهمانی اصلاً لوئیس را ندیده بودیم. امکانات کشتی او غیرطبیعی بود اما خودش انسانی خوب و معمولی بود. با او می نشستیم و درباره مسائل مختلف گپ می زدیم.

جزو بهترین کشتی های جهان

برای مردی که دوازدهمین انسان ثروتمند بریتانیا به حساب می آید داشتن یک کشتی لوکس امری طبیعی به حساب می آید. البته کشتی لوئیس آنقدر لوکس و پر از امکانات است که در بین 50 کشتی عظیم جهان قرار گرفته است. آویوا در حال حاضر عنوان 46 را به خود اختصاص داده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1176

به "کشتی لاکچری برای دوازدهمین مرد ثروتمند انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی لاکچری برای دوازدهمین مرد ثروتمند انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید