گلکسی M22 به زودی با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی رونمایی می گردد

به گزارش تور ایران، این طور که به نظر می رسد، سامسونگ میخواهد به زودی از یک گوشی مالی دیگر تحت اسم گلکسی M22 رونمایی کند که از شاخص ترین ویژگی آن می توان به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی اشاره نمود.

گلکسی M22 به زودی با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی رونمایی می گردد

گوشی های میان رده سامسونگ به سه خانواده گلکسی A، گلکسی M و گلکسی F تقسیم می شوند که البته دسته آخر گوشی نو و خاصی را شامل نمی گردد و فقط نمونه تغییر برندیافته همان گوشی های سری M برای بازارهای دیگر است. اما سری A و M، میان رده ها و گوشی های مالی اصلی سامسونگ به حساب می آیند که تنوع بسیار زیادی هم دارند. گوشی های سری گلکسی A به خاطر شباهت شان به پرچم دارها و سری گلکسی M هم غالبا به خاطر تجهیز به باتری هایی پرظرفیت معروف هستند.

نوترین عضو از سری گلکسی M هم دقیقا مشابه گوشی های دیگر این سری، از یک باتری بسیار پرظرفیت بهره می برد. از اوایل تابستان تا به امروز شایعاتی پیرامون این گوشی مالی شنیده بودیم اما هیچوقت تاریخ دقیقی برای رونمایی یا عرضه آن تعیین نشد. درباره گلکسی M22 صحبت می کنیم که قرار است با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و به اسم یک محصول نسبتا پایین رده راهی بازار گردد.

به گزارش وب سایت SamMobile، در وب سایت شعبه روسیه سامسونگ، صفحه مربوط به این گوشی هم باز شده است تا بدین ترتیب مطمئن باشیم این گوشی قرار است طی روزهای آینده رونمایی گردد. با توجه به شایعه ها و خبرهای مختلفی که از چند ماه قبل پیرامون گلکسی M22 منتشر شده است، نماینده مالی بعدی سامسونگ به نمایشگری 6.4 اینچی با پنل Super AMOLED مجهز خواهد شد که وضوح تصویر در آن به 720 × 1600 یا همان +HD می رسد. نسبت تصویر در این نمایشگر 20:9 و نرخ به روزرسانی تصویر هم 90 هرتز است. بنابراین با یکی از ارزشمندترین مالی های بازار از لحاظ نمایشگر طرف هستیم که اگرچه وضوح نسبتا پایینی دارد اما رفرش ریت 90 هرتز کار با آن را لذت بخش می نماید.

این طور که گفته می گردد، پردازنده مدیاتک هلیو G80 به اسم قلب تپنده گلکسی M22 ایفای نقش خواهد نمود که در کنار آن در مدل پایه از 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی هم استفاده شده است. این پردازنده 8 هسته ای و مبتنی بر لیتوگرافی 12 نانومتری است. دو هسته عظیم آن از نوع Cortex-A75 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و شش هسته کوچک آن از نوع Cortex-A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز هستند که قدرت سخت افزاری لازم برای انجام کارهای روزانه را به این محصول می دهد.

اینکه مدل دیگری با ترکیب حافظه رم و حافظه داخلی دیگر هم در دسترس قرار خواهد گرفت اطلاعی نداریم اما سامسونگ پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را هم در مالی مورد انتظار خود قرار داده است تا کاربر در صورت تمایل تا 1 ترابایت به آن اضافه کند. روی پنل پشتی که احتمالا طراحی شیاری خواهد داشت، شاهد یک ماژول مربعی شکل با چهار دوربین هستیم که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی است. سنسور بعدی فوق عریض است که 8 مگاپیکسل عظیمی دارد. در کنار این دو دوربین هم شاهد دو سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق و ماکرو هستیم. طبیعتا نباید انتظار داشته باشیم این گوشی در زمینه عکاسی فوق العاده ظاهر گردد؛ در نهایت فقط سنسور اصلی خواهد بود که آن هم در شرایط نوری مساعد می تواند تصاویر رضایت بخشی ثبت کند. در رابطه با دوربین سلفی هم باید بگوییم به احتمال زیاد باید شاهد حضور آن به شکل U روی نمایشگر باشیم.

این طور که به نظر می رسد، این گوشی مالی شرکت کره ای قرار است در سه رنگ مشکی و سفید و آبی به فروش برسد که البته سامسونگ نام خاصی را هم با توجه به طراحی نه چندان ساده بدنه برایشان در نظر خواهد گرفت. همان طور که در بالا به آن اشاره شد، گلکسی M22 قرار است به یک باتری بسیار پرظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز گردد که به راحتی می توان این محصول را تا دو روز در فشار کاری معمولی روشن نگه دارد. اینکه چه شارژری قرار است برای این گوشی در نظر گرفته گردد تعیین نیست اما قطعا این شارژر 25 واتی نخواهد بود. به احتمال بسیار فراوان درون جعبه این محصول یک شارژر 15 واتی قرار خواهد داشت که مدت زمان بسیار زیادی طول می کشد تا چنین باتری را شارژ کند.

در رابطه با قیمتی که برای گلکسی M22 در نظر گرفته خواهد شد اطلاعات زیادی در اختیار نداریم اما با توجه به شایعه ها و خبرهای اخیر، احتمالا این محصول با قیمت 240 یورو به بازار اروپا و با قیمت 285 دلار به بازار جهانی عرضه خواهد شد. هنوز تعیین نیست آیا این قیمت دقیقا درست است یا اینکه شاهد تغییراتی در آن خواهیم بود اما بعید به نظر می رسد سامسونگ قیمتی بیشتر از 300 دلار را برای آن در نظر بگیرد. با این حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه خبرهای بیشتری پیرامون گلکسی M22 منتشر می گردد. گفتنی است هنوز اطلاعی از بابت تاریخ رونمایی یا عرضه این محصول در اختیار نداریم اما انتظار می رود طی این هفته از آن رونمایی گردد.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1929

به "گلکسی M22 به زودی با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی M22 به زودی با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید