30 درصد مجوزات سازمان صمت جنوب کرمان در حوزه فرآوری است

به گزارش تور ایران، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از صدور 30درصد مجوز های این سازمان در زمینه صنایع فرآوری محصولات کشاورزی اطلاع داد.

30 درصد مجوزات سازمان صمت جنوب کرمان در حوزه فرآوری است

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از کرمان، مسلم مروجی فرد رئیس سازمان صمت جنوب کرمان در بازدید از شهرک صنعتی عنبرآباد گفت: سالانه بیش از چهار و نیم تن انواع محصولات کشاورزی در جنوب کرمان فراوری می گردد.

او اضافه نمود: 30درصد مجوزات سازمان صمت جنوب کرمان در حوزه فرآوری محصولات است.

مروجی فرد گفت: از طرح های صنایع فرآوری حمایت می کنیم تا شاهد رونق بیشتر بخش کشاورزی جنوب کرمان باشیم.

مروجی فرد توضیح داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان به عنوان دبیرخانه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری آماده پیگیری مسائل سرمایه گذاران در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان به کارخانه های نایلون، کارتن، شیره خرما و کارخانه نیلی صنعت اشاره نمود و از ارایه تسهیلات برای سرمایه در گردش این کارخانه ها اطلاع داد و گفت: این تسهیلات از منابع تبصره 18 پرداخت می گردد.

مروجی فرد اضافه نمود: به طرح های نیمه تمام شهرک صنعتی عنبرآباد یک فرصت داده شده تا فرایند اجرایی شدن طرح را ادامه دهند در غیر این صورت ابطال و در اختیار سرمایه گذاران نو قرار داده شوند.

رئیس سازمان صمت جنوب کرمان به همراه نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی شهرستان عنبرآباد از شهرک صنعتی عنبرآباد بازدید کرد.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2016

به "30 درصد مجوزات سازمان صمت جنوب کرمان در حوزه فرآوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 درصد مجوزات سازمان صمت جنوب کرمان در حوزه فرآوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید