5 سوغاتی معروف سنگاپور

به گزارش تور ایران، سوغاتی هایی که فقط در سنگاپور پیدا می شوند

اگر می خواهید به سنگاپور سفر کنید باید بدانید بخش جذابی از سفرتان را خرید تشکیل میدهد. به هر حال این شهر بهشت عاشقان خرید است و نمی توان به آنجا رفت و از مراکز خرید خوبش دست خالی برگشت. تنوع کالاهایی که در مارکت ها ارائه می شوند به حدی است که مطمئنا کمی گیج می شوید. به همین دلیل خبرنگاران در اینجا سعی نموده تا 5 سوغاتی معروف این شهر را به شما معرفی کند.

5 سوغاتی معروف سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

چه بخریم؟

در مراکز خرید سنگاپور هر چه بخواهید و فکرش را کنید پیدا می گردد. لباس های مارک و به روز جهان، لباس های سنتی و قدیمی، شیرینی و شکلات های مختلف، محصولات دستی و…

خشکبار بخرید

همانطور که می دانید سنگاپور کشوری استوایی است و در کشورهای استوایی هم، خشکبار یکی از بهترین سوغاتی هایی است که می توان خرید. در واقع کشورهای استوایی بهترین جا برای خرید تازه ترین خشکبارها هستند. جدا از خشکبارهایی که می شناسید و می توانید بخرید، یکی از چزهایی که در ایران وجود ندارد، انبه خشک است که هواداران زیادی دارد بنابراین می تواند سوغاتی خاص و خوشمزه ای برای عزیزانتان باشد.

اسنکی به نام رول میگوی تند بخرید

اسنک رول میگوی تند از آن سوغاتی های خاصی است که فقط در سنگاپور پیدا می گردد. اگر خواستید بخرید می توانید سری به فروشگاه های سوغاتی و فروشگاه هایی که در فرودگاه هستند بزنید و یک یا چند بسته از این خوراکی های خوشمزه را خریداری کنید. انواع مختلفی از این اسنک وجود دارد. اگر مطمئن نیستید کدام نوع را دوست دارید می توانید قبل از اینکه بخرید آن را امتحان کنید.

چای معطر سنگاپور

بله درست خواندید. چای! شاید با خود بگویید چای در همه جای جهان وجود دارد اما چای معطر سنگاپور فقط مخصوص همین کشور است و یک سوغاتی خوب این شهر به حساب می آید. در سنگاپور نزدیک به 8000 نوع مختلف چای وجود دارد و هر کدام بسته بندی بسیار شیکی دارند که باعث شده به یک سوغاتی ایده آل تبدیل گردد.

صنایع دستی خلاقانه

گردشگری در سنگاپور با گشت و گذار در فروشگاه های سنتی این شهر کامل می گردد. حتی اگر نخواهید چیزی بخرید بد نیست سری به این فروشگاه ها بزنید. در این فروشگاه ها می توانید انواع لباس های سنتی، صندل های گلدوزی شده کار دست، و سفال های منقوش زیبایی را پیدا کنید. این فروشگاه ها معمولا بزرگ و پر از کالا هستند، شاید گشتن همه آنها کمی وقت گیر باشد اما ارزشش را دارد.

مرلاین های آب نباتی بخرید

احتمالا تا حالا مرلاین ر ا دیده اید اما اسم آن را نمی دانستید. مرلاین در واقع سمبل شهر سنگاپور است. مرلاین مجسمه ای است که سر شیر و بدنی ماهی طور دارد و اینکه چطور به نماد این شهر تبدیل شده داستان جالبی دارد که در اینجا نمی خواهیم به آن بپردازیم.

شکلات و کاکائو های به شکل مرلاین هم از آن دسته شکلات هایی هستند که فقط در سنگاپور به چشم می خورند و به خاطر طعم فوق العاه و بسته بندی شیکی که دارند می توانند یک هدیه عالی برای دوستان و آشنایانتان باشند.

منبع: lifestyle.toggle.sg

منبع: الی گشت
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 441

به "5 سوغاتی معروف سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 سوغاتی معروف سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید