8 دلیلی که هند را مقصد بعدی سفر شما می نماید!

به گزارش تور ایران، دلایلی که باعث می گردد به هند سفر کنید

هند با طبیعت بکر، جنگل های انبوه، جزایر خوش آب و هوا، سواحل رویایی، تفریحات آبی و حیات وحش متنوع از مقاصد گردشگری ای است که می توانید هر آنچه از طبیعت، معماری های زیبا و تفریحات هیجان انگیز می خواهید را در آن پیدا کنید. می خواهیم از دلایلی بگوییم که باعث می گردد سفر به هند داشته باشید، خبرنگاران را همراهی کنید.

8 دلیلی که هند را مقصد بعدی سفر شما می نماید!

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

1.می توانید غذاهای خوشمزه و متنوع را امتحان کنید

شاید هیچ کشور دیگری مثل هند نتواند شما را با این مقدار تنوع غذایی روبرو کند. غذاهای اصیل هندی طعم و مزه ای متفاوت و بینظیر دارند. از کرالا تا کلکته می توانید غذاهایی افسانه ای را کشف کنید، غذاهایی که فراتر از مزه های آشنایی هستند که تا به حال امتحان نموده اید.

2.می توانید معروف ترین بناهای جهان را ببنید

تاج محل یکی از معروف ترین و زیباترین ساختمان های جهان است. معماری زیبای این بنا و داستان عاشقانه ای که در پشت آن واقع شده است هر سال هفت میلیون گردشگر را به بازدید از این بنای تاریخی زیبا می کشاند.

3.می توانید حیات وحشی باورنکردنی را تماشا کنید

این کشور پارک های ملی زیادی دارد. یکی از پارک های ملی را انتخاب و در آنجا هر حیوانی را که می خواهید از ببر و فیل گرفته تا گرگدن و عقاب را تماشا کنید. پارک های ملی معروف این کشور شامل پنچ، کانها و … هستند.

4.می توانید مانند پادشاهان در قصر قامت کنید

در سفر به هند مانند پادشاهان در یکی از قصرهای سابق هند اقامت کنید. خیلی از قصرهای گذشته هند، امروز تبدیل به هتل های مجلل شده اند که می توانید از بین آن ها بهترین را انتخاب کنید.

5.می توانید سفری به یاد ماندنی با قطار داشته باشید

هیچ تفریحی قابل مقایسه با سفر به دور هند با قطار نیست. تجربه ای که نشاط و هیجان را در کنار هم دارد. راه آهن دارجلینگ هیمالیا که در لیست میراث جهانی یونسکو واقع شده است از بین راه های باریک و پرپیچ و خم می گذارد که گذر از آن هیجان خاصی دارد.

6.می توانید از کوه هیمالیا بالا بروید

کوه اورست صدها کیلومتر آن طرف تر از هند در مرز بین نپال و چین واقع شده است. سهم هند از این رشته کوه های حماسی، چشم اندازهایی خیره کننده و مسیرهای کوهنوردی هیجان انگیز است.

7.می توانید از جزیره هولاک دیدن کنید

اگر می خواهید سواحل طلایی، درختان پالم و آب های فیروزه ای را ببینید به جیره هولاک بروید. بر روی خیلج بنگال شناور بشوید این مجمع الجزیره گرمسیری یکی از بهترین مکان های هند برای غواصی است و خیلی ها آن را بهشت غواصی جهان می دانند.

8.می توانید بازی کریکت را تماشا کنید

کریکت از بازی های ملی هند است. افراد زیادی چه در زمین های خاکی و چه در ورزشگاه ها این بازی هیجان انگیز را انجام می دهند. در بیشتر شهرهای مهم هند می توانید بهترین زمین های کریکت را پیدا کنید اما اگر به دنبال چیزی متفاوت هستید به ورزشگاه HPCA در تارامشالا بروید، زمین این ورزشگاه بهترین زمین در هند است.

منبع: telegraph.co.uk

منبع: الی گشت
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 617

به "8 دلیلی که هند را مقصد بعدی سفر شما می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 دلیلی که هند را مقصد بعدی سفر شما می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید