اسطوره لیورپول: تیم کلوپ سال گذشته بهتر بود

به گزارش تور ایران، جان بارنز، اسطوره باشگاه لیورپول، معتقد است که تیمی که سال گذشته نایب قهرمان شد نسبت به تیمی که سال جاری عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد بهتر بوده است.

اسطوره لیورپول: تیم کلوپ سال گذشته بهتر بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شاگردان کلوپ در راه سرانجام دادن به حسرت 30 ساله باشگاه برای کسب جام قهرمانی رکوردهای بسیاری را شکستند، 99 امتیاز به دست آوردند و با 18 امتیاز فاصله نسبت به تیم دوم در صدر جدول قرار دریافتد. با این حال آنها یک سال قبل نیز با کسب 97 امتیاز و تنها با اختلاف یک امتیاز نسبت به سیتی در رده دوم ایستاده بودند اما در فینال لیگ قهرمانان پیروز به پیروزی برابر تاتنهام شدند. بارنز در مصاحبه با تاک اسپرت درباره عملکرد لیورپول گفت: من سال گذشته از بازی آنها لذت بردم. کسب 97 امتیاز، قرار دریافت در رتبه دوم و فتح لیگ قهرمانان اروپا.... در واقع فکر می کنم آنها سال گذشته بهتر بودند اما منچسترسیتی واقعا باورنکردنی بود. آنها سال جاری این ثبات را ادامه دادند بنابراین به نظر من این یک پیروزی دو ساله است. آنها دو سال بسیار خوب را پشت سر گذاشتند.

یورگن کلوپ تیم را به سطحی از ثبات، تمرکز و هدفمندی رسانده که بسیار عالی است. حالا همه می کویند که آیا آنها می توانند این فرایند را در سال آینده نیز تکرار نمایند؟ مشخصا تیم ها پیشرفت خواهند کرد و کار سخت می گردد اما فکر نمی کنم که چیزی از ثبات لیورپول کاسته گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1310

به "اسطوره لیورپول: تیم کلوپ سال گذشته بهتر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسطوره لیورپول: تیم کلوپ سال گذشته بهتر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید