این 5 خودروی پرطرفدار گران شدند ، جدیدترین قیمت پراید، تیبا، کوییک، تارا و انواع پژو

به گزارش تور ایران، بازار خودرو همچنان در رکود واقع شده است. اما با افزایش قیمت بعضی از خودروها، مردم گمان می نمایند که بازار مجددا رونق گرفته است. اما این بازار در هفته آینده چه روندی را طی می نماید؟

این 5 خودروی پرطرفدار گران شدند ، جدیدترین قیمت پراید، تیبا، کوییک، تارا و انواع پژو

به گزارش خبرنگاران به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو صفر داخلی روز چهارشنبه 4 آبان 1401 با تغییراتی همراه شد.

برخلاف نوسانات قیمتی که خودروها در بازار تجربه کردند، اما پراید ماه هاست که با ثبات قیمت همراه شده است. برای مثال، پراید 111 با قیمت 205 میلیون تومان به فروش می رسد. پراید 131 نیز با نرخ 180 میلیون تومان عرضه می گردد.

اما پژو 207 اتومات که هفته ها از نوسان قیمتی دور مانده بود، امروز سه میلیون تومان افزایش قیمت داشت و هم اکنون در سطح 618 میلیون تومان خرید و فروش می گردد.

دنا معمولی مدل 1401 نیز که مدت ها بود که افزایش قیمتی را تجربه نکرده بود، امروز با دو میلیون افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، 407 میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت خودروهای پرطرفدار

اما فعالان بازار خودرو می گویند که بعضی خودروها بیشتر خرید و فروش می شوند و پرطرفدار هستند. این خودروها با چه قیمتی در بازار معامله می شوند؟

تیبا هاچ بک پلاس که از خودروهای پرطرفدار این روزهاست، صبح سه شنبه هم مانند روزهای گذشته، در محدوده 214 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

پژو 206 تیپ دو صفر نیز هم اکنون 312 میلیون تومان ارزش دارد. در این میان، تیپ پنج این مدل پژو نیز در بازار کشور تا نرخ 366 میلیون تومان پیش رفت.

پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو گفت: بازار همچنان در شرایط رکودی واقع شده است. در طی 10 روز گذشته، قیمت بعضی از خودروها افزایش پیدا کرد. این افزایش قیمت باعث شد که بعضی گمان نمایند بازار رونق گرفته و از رکود خارج شده است. اما سطح معاملات به قدری پایین است که نمی توان گفت بازار مجددا رونق گرفته است.

او اضافه نمود: مردم از بحث آزادسازی واردات خودرو به کشور ناامید شده اند. اما همچنان وزارت صمت صحبت هایی در رابطه با ورود خودروهای خارجی به کشور می نماید. احتمالا همین امر باعث گردد که بازار خودرو در هفته آینده هم با رکود همراه باشد و سطح معاملات بسیار کم باشد.

  • شروع ثبت نام 2 خودرو برای مادران طرح جوانی جمعیت | نحوه ثبت نام و جدول قیمت ها را ببینید
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 آبان 1401 بروزرسانی: 4 آبان 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2304

به "این 5 خودروی پرطرفدار گران شدند ، جدیدترین قیمت پراید، تیبا، کوییک، تارا و انواع پژو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این 5 خودروی پرطرفدار گران شدند ، جدیدترین قیمت پراید، تیبا، کوییک، تارا و انواع پژو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید