بسته حمایتی بازار مسکن ارائه می گردد

به گزارش تور ایران، معاون مسکن و ساختمان گفت: طی روزهای آینده درباره حوزه مسکن تصمیم گیری خواهد شد و در عین حال ما به عنوان راهبرد موازی برنامه های اصلاحی را در دست پیگیری داریم.

بسته حمایتی بازار مسکن ارائه می گردد

جهت دریافت خدمات قیمت در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش گروه مالی خبرگزاری خبرنگاران محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در مورد احتمال تعویق و یا توقف عملیات ساختمانی، با مصوبه دولت برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا حل بحران کرونا درکشور، گفت: هر اقدامی در این خصوص، بر اساس پروتکل های ستاد ملی مبارزه کرونا انجام می گردد.

معاون مسکن و ساختمان ادامه داد: طی روزهای آینده در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد و در عین حال ما به عنوان راهبرد موازی برنامه های اصلاحی را برای این موضوع در دست پیگیری داریم.

محمودزاده اظهار امیدواری کرد تا با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، بحران کرونا رفع گردد و بتوان در اولین فرصت با سرعت کارهای ساختمانی را به پایان رساند و عقب ماندگی های ایجاد شده را جبران کرد.

وی توضیح داد: بحران کرونا بر سرعت عملیات ساختمانی تأثیر گذاشته و موجب کندی کار شده است اما از سوی دیگر سناریوهای مختلف برای تداوم کار به روشی بهداشتی در دست تدوین است تا بتوانیم ضمن صرفه جویی در زمان عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: در فعالیت های ساختمانی امکان تقدم و تأخر بعضی از عملیات ساختمانی در پروژه های مختلف وجود دارد و به نظر می رسد، می توان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی کار را به پیش برد.

وی شرح داد: بهترین راه این است که پروتکل مربوط به انجام فعالیت ساختمانی در ایام کرونا تدوین و اجرایی گردد و ملاک عمل قرار بگیرد. در عین حال به نظر می رسد در هر پروژه ای باید بر اساس خود آن پروژه مسائل را آنالیز و حل و فصل کرد. ممکن است در یک پروژه ای تیم های مختلف و در نوبت های مختلف کار نمایند که با هم تلاقی نداشته باشند. به همین لحاظ هر کدام از پروژه ها برنامه مخصوص به خود را می طلبد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: تمامی فعالیت های ساختمانی تحت نظر ستاد ملی کرونا انجام می گردد. بدین معنا چنانچه اعلام گردد که عملیات ساختمانی 100 درصد تعطیل گردد، اینکار انجام خواهد شد و چنانچه اعلام گردد که با الزاماتی کار می تواند پیش برود با آن الزامات کار را پیش خواهیم برد.

وی گفت: اولویت، سلامت کارکنان و کارگران ساختمانی در پروژه های مختلف است.

انتهای پیغام/4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 954

به "بسته حمایتی بازار مسکن ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته حمایتی بازار مسکن ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید