سریالی بر اساس بازی الن ویک در دست ساخت است

به گزارش تور ایران، یکی از بزرگترین آرزوهای استودیوی رمدی (Remedy) برای مجموعه الن ویک این بوده که سریال تلویزیونی آن ساخته گردد. حال این استودیو به تازگی اعلام نموده که شبکه معروف AMC ساخت این سریال را برعهده گرفته است.

سریالی بر اساس بازی الن ویک در دست ساخت است

سم لیک به عنوان کارگردان خلاقیت استودیوی رمدی و خالق سری الن ویک در این باره اعلام نمود:

لازم به ذکر است که در سال 2018 رمدی اعلام نمود که مذاکراتی برای ساخت یک سریال تلویزیونی لایو اکشن بر اساس الن ویک اجرا شده است. البته این استودیو در گذشته نیز از تمایل خود برای آوردن این شخصیت به تلویزیون صحبت نموده بود. در بازی الن ویک، برنامه های تلویزیونی تخیلی و متنوعی وجود دارند که به عنوان نکات مهم داستانی عمل می نمایند. از طرفی تصاویر تلویزیونی در سراسر بازی در حال پخش هستند و ساخت سریالی بر اساس این سری اصلا کار بی فایده ای نیست.

از طرفی AMC شبکه ای است که آثار موفقی مانند Breaking Bad و The Walking Dead را پخش نموده است. با توجه به اینکه این شبکه با اقتباس هایی تلویزیونی از کمیک های مختلف مانند کمیک مردگان متحرک، به موفقیت های زیادی دست پیدا نموده، برای ساخت اثری با اقتباس از یک بازی ویدیویی کاملا انتخاب مناسبی به نظر می رسد، به خصوص اگر رمدی نیز در این پروژه همکاری کند. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات زیادی از این سریال نظیر نام کارگردان و بازیگران آن در دسترس نیست.

با این حال این تمام آن چیزی نبود که سم لیک به آن اشاره نموده بود. او اضافه نمود که نسخه بازسازی شده الن ویک به طور رسمی در پاییز سال جاری برای نینتندو سوییچ عرضه می گردد. البته این خبر غافلگیرنماینده نبود زیرا چند ماهی است که شایعاتی مبنی بر عرضه این بازی اکشن و ماجراجویی رمدی روی کنسول دستی نینتندو وجود دارد.

همانطور که به خوبی از آن آگاه هستید، این تنها اقتباس سینمایی یا تلویزیونی در حال ساخت از بازی های ویدیویی نیست. در حدود یک سال گذشته، ما در خصوص تعدادی از پروژه های مختلف شنیده ایم که از بین آن ها می توان به سریال آخرالزمانی لست آو آس اثر شبکه HBO، سریالی بر اساس بازی American McGees Alice و اقتباس سینمایی و تلویزیونی بازی نو استودیوی هیزلایت یعنی It Takes Two اشاره نمود.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2228

به "سریالی بر اساس بازی الن ویک در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریالی بر اساس بازی الن ویک در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید