شمار جان باختگان کرونا در آمریکا از 200 هزار نفر فراتر رفت

به گزارش تور ایران، بحران همه گیری ویروس کرونا در آمریکا که همگان آنرا متوجه سو مدیریت دونالد ترامپ می دانند، اکنون با جان باختن بیش از 200 هزار نفر از مبتلایان به این ویروس در آمریکا، ترامپ را در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2020 در تنگنای بیشتری قرار داده است.

شمار جان باختگان کرونا در آمریکا از 200 هزار نفر فراتر رفت

تارنمای خبری وردمترز دات اینفو (www.worldometers.info) که بصورت برخط آمار مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر جهان را منتشر می کند، شمار جان باختگان به ویروس کرونا در آمریکا را تا لحظه مخابره این خبر 200 هزار و 197 نفر گفت، شمار مبتلایان در آمریکا اکنون به بیش از شش میلیون و 788هزار نفر رسیده است.

تناقش گویی در اعلام زمان شیوع کرونا در آمریکا

شبکه خبری سی ان ان گزارش داد: بنابر تحقیقاتی که توسط دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس (UCLA) به عمل آمده نشان می دهد ک همه گیری این ویروس مرگبار در آمریکا از اواخر ماه دسامبر 2019(آذر1398) شروع شده و این برخلاف آن چیزی است که تا به امروز تصور می شد این ویروس در ماه ژانویه 2020(دی(1398) در این کشور شیوع پیدا کرده است.

ترامپ از دادن پاسخ طفره می رود

درحالی که هرچه بیشتر به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا که قرار است در آبان ماه برگزار شود، نزدیک تر می شویم ترامپ با فشارها و بحران های فراوان داخلی و بین المللی روبرو است، از پاسخ به پرسش رای دهندگان پنسیلوانیا درباره مقابله وی با این ویروس در آمریکا طفره رفت.

شبکه خبری سی ان ان در گزارشی بیان نمود: ترامپ روز سه شنبه (روز گذشته) با فرافکنی به پرسش رای دهندگان پنسیلوانایی درباره چگونگی نحوه مقابله وی با ویروس کرونا تنها گفته بود که وی به شدت با این ویروس جنگیده است اما وی اشاره ای به گفته های پیشین خود که بارها شیوع این ویروس مرگبار در آمریکا را بی اهمیت خوانده بود، نکرد.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به بیش از 29 میلیون و 727 هزار نفر رسیده که از این تعداد بالغ بر 939 هزار نفر جان باخته اند، آمریکا هم اکنون بعنوان کانون این ویروس در جهان شناخته می شود. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1358

به "شمار جان باختگان کرونا در آمریکا از 200 هزار نفر فراتر رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار جان باختگان کرونا در آمریکا از 200 هزار نفر فراتر رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید