تور ارزان اروپا: عکس دیده نشده از الهه حصاری با استایلی شیک و اروپایی

به گزارش تور ایران، خبرنگاران: الهه حصاری که این روزها بیشتر مشغول زنده کردن یاد سریال زخم کاری در اینستاگرامش است عکسی با پوشش متفاوت از خودش استوری کرد.

تور ارزان اروپا: عکس دیده نشده از الهه حصاری با استایلی شیک و اروپایی

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

الهه حصاری بازیگر سریال زخم کاری عکس جدیدی از خود منتشر کرد . الهه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است . الهه حصاری بازیگر جوان ایرانی تا به امروز در چند سریال نقش آفرینی نموده است. الهه حصاری در عکس جدیدش با استایل متفاوت در مقابل دوربین نهاده شد . الهه حصاری عکس با موهای بافته اش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرنگاران، الهه حصاری بازیگر نام آشنای سینمای ایران عکس جدیدی از تیپ اروپایی خود منتشر کرد.

الهه حصاری متولد 18 مرداد 1369 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. الهه حصاری از ورزشکاران حرفه ای هوازی بوده، از بازیگران جوانی آینده داری است که با سن کم تدریس یوگا هم میکند. الهه حصاری آشنایی اش با ابراهیم وحیدزاده کارگردان خیلی زود او را حرفه ای وارد کار سینمایی کرد و در اولین فیلم اش بنام تاکسی نارنجی در سال 87 جلوی دوربین این کارگردان رفت. الهه حصاری دارای سه خواهر است. الهه حصاری هنوز مجرد است و ازدواج ننموده است. تصویری که در ادامه می بینید جدیدترین عکس الهه حصاری بازیگر زن جوان سینمای ایران است که در آن پوششی به سبک خارجی ها با کلاه و لباسی راحت دارد.

منبع: ساعدنیوز

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده و فقط جنبه تفریح دارد

منبع: رکنا
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1949

به "تور ارزان اروپا: عکس دیده نشده از الهه حصاری با استایلی شیک و اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: عکس دیده نشده از الهه حصاری با استایلی شیک و اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید