فعالیت استاد و دانشجو در آموزش های الکترونیکی تحت نظارت است

به گزارش تور ایران، معاون آموزشی دانشگاه تهران از تمهیدات این دانشگاه برای ارتقای کیفیت دروس الکترونیکی در آموزش های مجازی و نظارت بر فعالیت اساتید و دانشجویان در کلاس های الکترونیکی اطلاع داد.

فعالیت استاد و دانشجو در آموزش های الکترونیکی تحت نظارت است

سید حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره تمهیدات این دانشگاه برای ارتقای کیفیت دروس الکترونیکی در آموزش های مجازی و نظارت بر فعالیت اساتید و دانشجویان در کلاس های الکترونیکی، اظهارداشت: حفظ کیفیت آموزش از اصول ما است و به همه مسوولان، اعضای هیات علمی و اساتید گفته شده که بر ارتقای کیفیت دروس الکترونیکی اهتمام داشته باشند.

به گفته حسینی، به اساتید گفته شده با تاکید بر اهمیت حضور در کلاس های مجازی به دانشجویان، برای مشارکت حداکثری دانشجویان در کلاس ها کوشش نمایند و به دانشجویان تاکید شده که مقررات حضور در کلاس مجازی مانند کلاس حضوری است و از این رو باید در فعالیت در کلاس اهتمام داشته باشند.

بر فعالیت استاد و دانشجو در آموزش های الکترونیکی نظارت می گردد

وی اضافه نمود: برای ارزیابی و نظارت بر نحوه آموزش های الکترونیکی مقرر شد که اداره کل برنامه ریزی درسی و نظارت آموزشی دانشگاه با مشارکت مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه بر تشکیل کلاس و فعالیت استاد و دانشجو نظارت کند و این کار در حال اجرا است.

معاون آموزشی دانشگاه تهران اضافه نمود: همچنین گزارش عملکرد اعضای هیات علمی و اساتید و گزارش محتواهای ارائه شده از سوی آنان به صورت هفتگی ثبت و آنالیز می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1094

به "فعالیت استاد و دانشجو در آموزش های الکترونیکی تحت نظارت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت استاد و دانشجو در آموزش های الکترونیکی تحت نظارت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید