فعالیت 10 کارخانه برای فراوری مواد شوینده و ضدعفونی کننده در گیلان

به گزارش تور ایران، خبرنگاران/گیلان معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان گفت: علاوه بر اینکه روزانه 30 هزار ماسک در استان فراوری می گردد، ده کارخانه مواد شوینده و ضدعفونی نماینده فراوری می نمایند.

فعالیت 10 کارخانه برای فراوری مواد شوینده و ضدعفونی کننده در گیلان

جهت دریافت خدمات طرح محوطه سازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

محمد درویشکردار در گفت وگو با خبرنگاران گفت: از آغازین روزهای شیوع کرونا ویروس در گیلان تصمیم به افزایش فراوری ماده شوینده و ژل ضدعفونی کننده گرفته شد و سه واحد صنعتی خط فراوری خود را برای فراوری این محصولات تغییر دادند.

وی اضافه نمود: در حال حاضر در مجموع ده کارخانه در گیلان به فراوری مواد شوینده و ژل ضدعفونی کننده فعالیت مستمر دارند.

درویش کردار ادامه داد: به اندازه کافی این مواد در استان فراوری می شو و داروخانه ها نیز به حد کفایت از این محصولات برای عرضه به مردم برخوردارند.

وی توضیح داد: در حال حاضر توزیع مواد شوینده و ضدعفونی کننده بر 19 داروخانه در شهرستان رشت و در مجموع در 45 داروخانه در سطح استان از سوی ما به طور کامل نظارت و بازرسی می شوند تا به حد کافی این اقلام بهداشتی در این داروخانه ها برای برطرف احتیاج مردم وجود داشته باشد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان با بیان اینکه در مجموع روزانه 30 هزار ماسک در واحدهای صنعتی استان فراوری می گردد، گفت: در میزان فراوری ماسک علاوه بر ماسک هایی که در واحدهای صنعتی فراوری می گردد، به صورت خودجوش و مردمی نیز شاهد فراوری ماسک های صنفی و خانگی نیز هستیم.

وی اظهار داشت: اغلب واحدهای صنعتی فراوریکننده مواد شوینده و ضدعفونی کننده در شهرستانهای رشت، فومن و شفت فعالیت دارند.

درویش کردار توضیح داد: بر اساس نظارت معاونت غذا و دارو و سازمان صمت 80 درصد فراوریات این واحد های صنعتی در بین داروخانه های استان توزیع می گردد و 20 درصد مابقی نیز بر اساس سوابق فروشی که در گذشته شرکت های فروش بین استانی داشتند، در صورت لزوم به دیگر استانها می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 898

به "فعالیت 10 کارخانه برای فراوری مواد شوینده و ضدعفونی کننده در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 10 کارخانه برای فراوری مواد شوینده و ضدعفونی کننده در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید