معترضان در پورتلند پرچم آمریکا را به آتش کشیدند

به گزارش تور ایران، خبرنگاران : گروهی از معترضان مقابل دادگاه فدرال شهر پورتلند تجمع نموده و با سوزاندن دو پرچم آمریکا به این ادعای ترامپ اعتراض کردند.

معترضان در پورتلند پرچم آمریکا را به آتش کشیدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز، شهر پورتلند واقع در ایالت اورگن آمریکا عصر چهارشنبه بار دیگر به صحنۀ درگیری میان مخالفان او و نیروهای پلیس تبدیل شد. این اعتراضات به دنبال اعلام پیروزی زودهنگام دونالد ترامپ آنهم در میانۀ شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شدت گرفت.

روز 3 نوامبر مجموعۀ بزرگی از شعارهای ضد ترامپ و ضد تد وهلر، شهردار پورتلند در سراسر شهر نمایان شد.

اعتراضات نیز با راهپیمایی سه ساعتۀ حدود 400 نفر شروع شد و گروهی ده نفره از معترضان مسلح به سلاح های سرد و گرم نیز جلوی همگان در حرکت بودند. آنها سپس مقابل دادگاه فدرال این شهر تجمع نموده و با سوزاندن دو پرچم آمریکا به این ادعای ترامپ اعتراض کردند.

یکی از شرکت کنندگان در این اعتراضات می گوید: ما هیچ نامزدی در این انتخابات نداشتیم. من با اکراه به بایدن رای دادم. اما اگر ترامپ بار دیگر برای چهار سال قدرت را در دست بگیرد، مردم واقعا عصبانی خواهند شد.

ا ف بی ای پیش تر درباره احتمال شروع دور جدیدی از درگیری ها در این شهر بویژه خطر مقابله با معترضان مسلح در پی نتایج این انتخابات هشدار داده بود. با این وجود خبری از گروه های راست افراطی هوادار دونالد ترامپ در خیابان ها نبود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1443

به "معترضان در پورتلند پرچم آمریکا را به آتش کشیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معترضان در پورتلند پرچم آمریکا را به آتش کشیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید