چانگان C385 وارد خط فراوری شد

به گزارش تور ایران، کمپانی چینی چانگان که با رونمایی از مدل های هیجان انگیز روزهای پرسر و صدایی را سپری می نماید، خودروی مجذوب کننده دیگری را معرفی کرد. این خودرو چانگان C385 نام دارد و مثل محصولات گذشته چانگان از طراحی بسیار مجذوب کننده و مدرنی برخوردار است.

چانگان C385 وارد خط فراوری شد

با نگاهی به جلوپنجره­ بدون منفذ چانگان C385 هویت این محصول به عنوان یک خودروی برقی به راحتی آشکار می­ گردد.

نمای جانبی چانگان C385

نمای چانگان C385 از روبه رو

قبلی 1 از 2 بعدی

این محصول تازه که عنوان نخستین محصول استراتژیک چانگان در بخش خودروهای برقی را به خود اختصاص داده، بر روی پلتفرم کاملاً تازهی شکل گرفته که مخصوص خودروهای برقی طراحی و ساخته شده است. علاوه بر این، بسیاری از فناوری­ های هوشمند و پیشرو در صنعت خودروسازی هم در چانگان C385 به کار گرفته شده است تا این خودرو از سایر رقبای خود متمایز باشد.

مشخصات فنی و رفاهی چانگان C385

چانگان C385 همچنان در فاز فراوری آزمایشی است و هیچ گونه اطلاعاتی از مشخصات فنی و حتی تصاویر داخلی آن منتشر نشده، ولی واضح است که چانگان برای طراحی این محصول تازه، تمام کوشش خود را نموده است تا خودرویی مجذوب کننده و اسپرت درست مانند چانگان UNI-V را خلق کند. البته محصولی که هم اکنون فراوری آن آغاز شده، به لحاظ ظاهری، تفاوت چندانی با مدل مفهومی آن ندارد و چانگان فقط قاب آینه های جانبی را تغییر داده است. حتی طرح نوآورانه چراغ های 3 بعدی عقب، دستگیره های مخفی درها و رینگ های موسوم به طرح گلبرگ این خودرو نیز نسبت به مدل مفهومی بدون تغییر به جای مانده است.

چانگان C385 چراغ های باریک و تیز گوشه جلو، دستگیره­ مخفی درها، خطوط شکسته روی بخش جانبی و رینگ های مشکی و نقره ­ای، طرحی آینده ­نگرانه و مدرن را به معرض نمایش می ­گذارد.

نمای عقب چانگان C385

نمای چانگان C385 از روبه رو

قبلی 1 از 2 بعدی

چانگان C385 به سامانه کمکی پارک APA7.0 به وسیله ریموت مجهز شده است که نمونه مشابه ندارد. این سامانه قادر است علاوه بر داخل و خارج کردن خودرو از پارکینگ، به صورت کاملاً اتوماتیک فضای خالی برای پارک را جست وجو کند و سپس بدون احتیاج به راننده، عملیات پارک را انجام دهد.

ویژگی جالب دیگر چانگان C385 را باید در سیستم گرمایشی پیشرفته این خودرو دانست. این سیستم قادر به فراهم نمودن حرارت 20 درجه سانتی گراد به مدت 5 دقیقه در منطقه ها سردسیر است تا مجموعه باتری خودرو عملکرد بهتری داشته باشد. به لطف فناوری بازیابی گرما، شعاع حرکتی این خودرو بین 40 تا 70 کیلومتر افزایش می ­یابد.

آگهی های خرید و فروش چانگان

***

شما می توانید اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2252

به "چانگان C385 وارد خط فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چانگان C385 وارد خط فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید