چرا مورگان فریمن در مراسم اسکار یک دستش را با دستکش پوشانده بود؟

به گزارش تور ایران، مورگان فریمن نزدیک به 15 سال است که مجبور بوده است این دستکش را بپوشد، اما این دستکش به ندرت در فیلم هایش دیده می گردد و معمولاً برای عکس ها و فیلم های تبلیغاتی آن را در می آورد.

چرا مورگان فریمن در مراسم اسکار یک دستش را با دستکش پوشانده بود؟

مورگان فریمن 85 ساله به همراه مارگو رابی، در مراسم جوایز اسکار 2023 در لس آنجلس به مناسبت 100 سالگی کمپانی برادران وارنر روی صحنه رفت. او با کنایه به نقش خود در سه گانه بتمن کریستوفر نولان و جدیدترین نقش رابی، درباره معاشرت لوسیوس فاکس با باربی بی نظیر، شوخی کرد. اما در این میان بعضی از بینندگان اسکار متوجه دستکش مشکی در دست چپ مورگان فریمن شدند. دستکشی که یادگار تصادف وحشتناک او در سال 2008 است.

مورگان فریمن نزدیک به 15 سال است که مجبور بوده است این دستکش را بپوشد، اما این دستکش به ندرت در فیلم هایش دیده می گردد و معمولاً برای عکس ها و فیلم های تبلیغاتی آن را در می آورد.

بازیگر فیلم درخشان هفت در سانحه ای اتومبیلش پس از خروج از بزرگراه می سی سی پی، چندین بار غلتید و در یک گودال فرود آمد؛ فریمن خوش شانس بود که زنده ماند.

کتف، بازو و آرنج چپ این اسطوره هالیوود در این تصادف شکست و پزشکان برای ترمیم آسیب عصبی وارد شده، به مدت چهار ساعت او را عمل کردند. در حالی که جراحات او بهبود یافت، اما به علت بیماری مزمن عضلانی فیبرومیالژیا، دست چپش تقریبا از کار افتاده است و درد مداوم دارد.

او در آن موقع شرح داد: من آسیب عصبی دیدم و وضعیتم بهتر نشده است. نمی توانم آن را حرکت دهم. اگر دست خود را تکان ندهید، ورم می نماید. آیا می دانید که دست خود را حدود یک میلیون بار در روز حرکت می دهید؟

فریمن اکنون باید برای حفظ جریان خون دستکش فشاری بپوشد. او دیگر نمی تواند قایقرانی کند، مانند گذشته جت سوار گردد، خودش رانندگی یا اسب سواری کند و مجبور است با یک دست گلف بازی کند.

دستکش فریمن معمولاً در فیلم های او دیده نمی گردد، اما در زمان حضورش در مراسم افتتاحیه جام دنیای فوتبال در قطر، با دستکش روی صحنه رفت. این هنرپیشه هالیوود قبل از اولین بازی این مسابقات بین کشور میزبان و اکوادور سخنرانی قدرتمندی را در جمع حاضرین و میلیون ها تماشاگر این مراسم در سراسر دنیا ایراد کرد.

فریمن در وسط زمین در استادیوم البیت دوحه، روی صحنه رفت تا با غانم المفتاح، یوتیوبر و خیر سرشناس قطری صحبت کند.

بازیگر شوالیه تاریکی که به علت جنجال های این دوره از مسابقات مورد انتقاد بعضی از منتقدان نهاده شد، گفت: ما اینجا به عنوان یک قبیله بزرگ جمع می شویم و زمین چادری است که همه ما در آن زندگی می کنیم.

وی ادامه داد: فوتبال سراسر دنیا را در بر می گیرد، ملت ها را در عشق به یک بازی زیبا متحد می نماید، آنچه ملت ها را گرد هم می آورد، جوامع را نیز گرد هم خواهد آورد. همه ما داستانی در خصوص فوتبال داریم و این که چگونه ما را به هم نزدیک نموده و این سرزمین برای خودش داستانی دارد.

منبع: روزیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 24 اسفند 1401 بروزرسانی: 24 اسفند 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2367

به "چرا مورگان فریمن در مراسم اسکار یک دستش را با دستکش پوشانده بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا مورگان فریمن در مراسم اسکار یک دستش را با دستکش پوشانده بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید