چه کسی سپاهان را از صدر پایین آورد؟

به گزارش تور ایران، بعد از بازی شهر خودرو و سپاهان یک نام حسابی سرزبان ها افتاده است. احمد الجبوری که تعویضی به میدان آمد و دو گل زد و تیمش را برنده میدان کرد. عملکردی فوق العاده، از بازیکنی که می توان او را یکی از گل نزن ترین مهاجمان این فصل دانست. بازیکن سوسنگردی این فصل شهرخودرو که مقابل سپاهان برای اولین بار در این فصل پیروز به گل زدن شد. او در این فصل 10 بار شانس خود را برای گل زدن امتحان کرد، اما در حدود 450 دقیقه که برای این تیم به میدان رفت پیروز به این کار نشد. مهاجم شهرخودرو در بازی با استقلال هم چند موقعیت خوب را از دست داد و موقعیت هدر دادن او در این بازی پخش مستقیم بیشتر به چشم آمد.

چه کسی سپاهان را از صدر پایین آورد؟

براساس آمار متریکا الجبوری با میانگین 2.2 شوت در هر بازی سومین بازیکن شوتزن تیمش است و با 1.1 شوت در چارچوب هم در رده دوم قرار گرفته است. گل نزدن این بازیکن با چنین آماری از نکات عجیب تیم رحمتی بود. البته جالب تر این است که بازیکنی با این آمار مقابل سپاهان برای زدن دو گل فقط به 7 لمس توپ و کمتر از 15 دقیقه زمان احتیاج داشت.

طلسم گل نزدن های الجبوری به این فصل محدود نمی گردد. این مهاجم حدود 2022 دقیقه در لیگ برتر نتوانست گل بزند. عددی عجیب که نشان می دهد گل زدن او مقابل سپاهان کار بزرگی محسوب می گردد. الجبوری فصل گذشته در جام حذفی یک گل استثنایی با پیراهن نفت مسجدسلیمان به شهرخودرو زد و باعث حذف آن ها شد. گل بعدی او این بار با پیراهن شهرخودرو بود که باعث شد سپاهان صدر جدول را از دست بدهد.

شکستن طلسم گل نزدن های الجبوری می تواند خبر خوبی برای رحمتی باشد. مربی ای که برخلاف مربیان جوان و تازه کار تیمش فوتبالی هجومی نمایش می دهد و دلیل باختش در برخی از بازی ها همین بوده که رحمتی علاقه ای به دفاع کردن و چیدن اتوبوس مقابل دروازه اش نداشته است. گل نزدن مهاجمانی مثل الجبوری، اما مانع از نتیجه دریافت تیم او شده و حالا راه افتادن این بازیکن می تواند به بهبود رتبه این تیم در جدول یاری کند.

منبع: فرارو
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1662

به "چه کسی سپاهان را از صدر پایین آورد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسی سپاهان را از صدر پایین آورد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید