تور ارزان اروپا: گلزنی مسی مقابل 38 تیم مختلف در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش تور ایران، خبرگزاری خبرنگاران- پاری سن ژرمن در دیداری تشریفاتی پیروز به کسب پیروزی مقابل بروخه شد.

تور ارزان اروپا: گلزنی مسی مقابل 38 تیم مختلف در لیگ قهرمانان اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، پاری سن ژرمن و بروخه در چارچوب بازی های هفته آخر مرحله گروهی فصل 22-2021 لیگ قهرمانان در گروه A به مصاف هم رفتند که در نهایت پاری سن ژرمن با بریس ام باپه و مسی توانست با نتیجه 4-1 پیروز گردد. نونو مندس در دقیقه 50 به دلیل مصدومیت تعویض شد و جای خود را به تیلو کرر داد. هر دو دروازه بان در این ملاقات 5 سیو داشتند.

دروازه 38 تیم مختلف در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به وسیله مسی باز شده است. لیونل مسی در جریان ملاقات پاری سن ژرمن مقابل کلوب بروخه در لیگ قهرمانان اروپا پیروز به گلزنی شد. بروخه سی و هشتمین تیم متفاوتی است که مسی مقابل آن پیروز به گلزنی می گردد. مسی تا پیش از امشب، دروازه 37 تیم متفاوت در لیگ قهرمانان اروپا را باز نموده بود. کریستیانو رونالدو نیز دقیقاً همانند مسی مقابل 38 تیم مختلف در این رقابت ها گلزنی نموده است.

اگرچه شرایط در لیگ یک فرانسه برای لیونل مسی چندان مساعد نیست و او تا اینجای فصل تنها یک بار پیروز به گلزنی شده، اما شرایط در لیگ قهرمانان به کلی متفاوت بوده و ستاره آرژانتینی در اروپا همان لیونل مسی همیشگی است. البته به نظر می رسد هدف اصلی پاری سن ژرمن از جذب لیونل مسی نیز پیروزیت در اروپا بوده و این تیم یکی از برترین بازیکنان تاریخ لیگ قهرمانان را هم به خدمت گرفته است.

او در ملاقات مقابل کلوب بروژ یک بار دیگر پیروز به گلزنی شد. پاس دقیق کیلیان امباپه در پشت محوطه به این بازیکن رسید و او با ضربه ای محکم و دقیق به گوشه دروازه، گل سوم تیمش در نیمه اول را وارد دروازه حریف کرد. کلوب بروژ جدیدترین قربانی این ستاره گلزنی است. لیونل مسی در نیمه دوم از روی نقطه پنالتی باز هم پیروز به گلزنی شد و شب درخشان خود را تکمیل کرد. حالا لیونل مسی به رکورد دیگری از کریستیانو رونالدو دست یافته و در مقابل 38 تیم مختلف در لیگ قهرمانان پیروز به گلزنی شده است.

بعلاوه لیونل مسی به رکورد 16 گل زده از بیرون محوطه جریمه در سال 2021 دست یافت و مهم تر از همه با زدن 758 گل، از رکورد تاریخی 757 بار گلزنی متعلق به پله، ستاره افسانه ای فوتبال برزیل نیز گذشت. البته کریستیانو رونالدو چند روز قبل از رکورد افسانه ای 800 گل نیز عبور کرد تا با زدن 801 گل، همچنان در صدر جدول گلزنان فعال دنیای فوتبال قرار داشته باشد. جوزپ بیکان، ستاره فقید اهل چکسلواکی با زدن 805 گل در رده اول واقع شده است؛ رونالدو که قطعا به زودی از او عبور می نماید و احتمالا رسیدن لیونل مسی به بیکان نیز بالا است. بعلاوه لیونل مسی در سه بازی اول در ملاقاتهای خانگی پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان این فصل توانسته دروازه حریفان را باز کند. فقط ژرژ وه آدر سال 1994 و نیمار در سال 2017 با پاری سن ژرمن در این رقابت ها پیروز به رسیدن به چنین دستاوردی شده بودند.

در جریان ملاقات پاری سن ژرمن - کلوب بروخه، ام باپه از رکورد هم تیمی فعلی اش عبور کرد. پاری سن ژرمن در آخرین بازی دور گروهی چمپیونز لیگ، امشب میزبان کلوب بروخه بلژیک است. در نیمه اول این ملاقات، تیم پوچتینو با 3 گل از سد حریف بلژیکی گذشت. ام باپه دو بار و مسی گل سوم پاری سن ژرمن در نیمه اول را به ثمر رساندند.

کیلیان ام باپه با گل های امشبش، دو هفته قبل از تولد 23 سالگی، به رکورد 30 گل زده در لیگ قهرمانان اروپا رسید. حالا او با 22 سال و 352 روز سن، جوان ترین بازیکن تاریخ چمپیونز لیگ است که به رکورد 30 گل زده در این رقابت ها می رسد. پیش از ام باپه، این رکورد در اختیار لیونل مسی بود که وقتی 23 سال و 131 روز سن داشت، گل سی ام خود در لیگ قهرمانان اروپا را به ثبت رسانده بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2070

به "تور ارزان اروپا: گلزنی مسی مقابل 38 تیم مختلف در لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: گلزنی مسی مقابل 38 تیم مختلف در لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید