5 برنامه تازه برای کاهش فشار بر سیستم بهداشتی انتاریو

به گزارش تور ایران، دولت انتاریو برنامه های جدیدش را برای کاهش بعضی فشارها بر سیستم مراقبت های بهداشتی استان گفت.

5 برنامه تازه برای کاهش فشار بر سیستم بهداشتی انتاریو

به گزارش خبرنگاران به نقل از narcity، روز پنجشنبه، 18 آگوست، سیلویا جونز، وزیر بهداشت مرحله دوم Plan to Stay Open را توضیح داد.

این بخش از برنامه Plan to Stay Open شامل یک استراتژی پنج ماده ای است تا 6000 کارمند مراقبت های بهداشتی استخدام شوند و بیش از 2500 تخت بیمارستانی در دسترس باشند.

این استراتژی ها به توضیح زیر هستند:

برای کاهش بعضی از فشارهای ظرفیتی به بیمارستان ها، ارائه واکسن های آنفولانزا و کووید-19 ادامه می یابند تا بتوانند تعداد بستری شدن در بیمارستان را به علت بیماری های تنفسی کم نمایند.

علاوه بر این، دولت استانی همچنان دسترسی به تست کووید-19، Paxlovid و Evusheld را برای ساکنان واجد شرایط، و تست های سریع رایگان را در داروخانه ها و بعضی فروشگاه ها و بعلاوه مدارس و محل های کار فراهم می نماید.

دولت چند طرح برای یاری به جلوگیری از بستری شدن غیرضروری، بهبود فرایند خالی شدن آمبولانس و اقدامات دیگر معرفی خواهد نمود.

بعلاوه در حال توسعه نحوه رسیدگی به تماس های 911 است تا بیماران بتوانند به بخش های اورژانس مناسب راهنمایی شوند.

دولت انتاریو در حال سرمایه گذاری 300 میلیون دلاری از سال 2022 تا 2023 برای یاری به مقابله با مسائل مربوط به جراحی و کاهش فشار بر سیستم مراقبت های بهداشتی در استان است.

برای این منظور، دولت با شرکای بیمارستانی برای کاهش زمان انتظار برای جراحی ها و افزایش ظرفیت روش های مختلف جراحی تحت پوشش OHIP که در مراکز بهداشتی مستقل انجام می گردد کار می نماید.

انتاریو بعلاوه در پی افزایش تعداد ساعت های کاری دستگاه های MRI و CT بیمارستانی است.

این استان یک بخش اورژانس تازه را برای بهبود ارائه پشتیبانی فوری از سوی پزشکان مجرب اورژانس به بیماران در منطقه ها روستایی معرفی خواهد نمود.

دولت انتاریو بعلاوه خاطرنشان کرد که 400 پزشک دیگر در بخش های شمالی و روستایی استان به جذب خواهند شد.

به گفته دولت، انتاریو با نهادهای مربوطه همکاری می نماید تا این برنامه را توسعه دهد تا پرستاران بین المللی بیشتری را به استان بیاورد.

این استان در ماه های اخیر شاهد بسته شدن یا کاهش ارائه خدمات در بخش های اورژانس بعضی بیمارستان ها بوده است که ناشی از کمبود نیروی کار و فرسودگی شغلی و فشارهای مضاعف بر نیروهای موجود بوده است.

انتاریو برای اولین بار برنامه Plan to Stay Open را در ماه مارس خاطرنشان کرد و در آن جزئیات اقدامات لازم برای تقویت سیستم مراقبت های بهداشتی خود را به وسیله افزایش نیروی کار و قرار دادن تخت های بیمارستانی بیشتر تعیین کرد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 28 مرداد 1401 بروزرسانی: 28 مرداد 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2269

به "5 برنامه تازه برای کاهش فشار بر سیستم بهداشتی انتاریو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 برنامه تازه برای کاهش فشار بر سیستم بهداشتی انتاریو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید