9 نکته ای که باید در آغاز شغل جدیدتان به آن ها توجه کنید

به گزارش تور ایران، آغاز کار در محیطی تازه و در کنار افرادی که آن ها را نمی شناسید هیچ وقت راحت نیست. اگر فکر می کنید هماهنگ شدن تان با شغل تازهی که پیدا نموده اید سخت است، بهتر است خود را برای سختی های بیشتر آماده کنید؛ سختی هایی که قرار است پیشرفت تان را در شغل تازهتان تضمین نمایند. چالش های تازه، بخشی از شغل شما هستند. با این حال، راه های ساده ای هم برای مقابله با این سختی ها وجود دارند.

9 نکته ای که باید در آغاز شغل جدیدتان به آن ها توجه کنید

اگر می خواهید سختی های شغل نوتان را کمتر و در عین حال هم در شغل خود پیشرفت کنید. شاید بخواهید به توصیه های زیر توجه کنید.

وب سایت LinkedIn اخیرا 9 نکته جالب را با عنوان 9 نکته برای 90 روز اول شغل نوتان منتشر نموده است. رعایت این نکته ها هم کار سختی نیست. امکان دارد که شخصیت خودتان را مغایر با این نکات ببینید، اما با دیدگاهی بهتر به آن ها نگاه کنید. به نکته های زیر توجه کنید و تجربه بهتری از شغل نوتان برای خود رقم بزنید.

1. با یکی از همکارهای تان نهار بخورید. LinkedIn می گوید که چند صحبت کوتاه در محل کارتان، و صد البته با افرادی که خودتان به درستی تشخیص شان داده اید، می تواند فکر شما را نسبت به شغل نو بهتر کند و دیدی متفاوت از محل کارتان به شما دهد.

2. روش کار رییس تان را پیدا کنید. خیلی مهم است که در یک خط با رییس تان حرکت کنید. برای مثال، حتی در مواردی مثل صحبت با او، به این نکته توجه کنید که آیا او انتظار دارد تا به او ایمیل بزنید، یا اینکه مستقیما پیش او بروید. وب سایت LinkedIn می گوید که توجه به این نکات کوچک می تواند موفقیت آینده تان را تضمین کند.

3. برای خود در محل کار دوستی پیدا کنید. بهتر است که این دوست به کارتان هم آشنا باشد. در پی کسی باشید که تمام بالا و پایین ها و گوشه و کنارهای محل کار شما را می داند. اغلب اوقات با آن ها صحبت کنید و از آن ها یاری بخواهید. آن ها می توانند در هر بخشی به شما یاری نمایند.

4. محیط کار خودتان را بهتر بشناسید. رفتارهای درست و غلط و بایدها و نبایدهای محل کارتان را یاد بگیرید. این موضوع می تواند شما را سریعا در محل کار جای دهد. همکاران تان هم به شما احترام بیشتری خواهند گذاشت.

5. مطمئن شوید می خواهید با چه کسی صحبت کنید. قبل از اینکه با همکارهای خود به صحبت بنشینید، آن ها را بشناسید. درباره شان مقداری تحقیق و سپس سر صحبت را با آن ها باز کنید. این موضوع محیط راحت تری را در محل کار برای تان می سازد.

6. اخبار شرکتی که در آن کار می کنید را در رسانه ها دنبال کنید. حتما به این موضوع که رسانه ها و خبرگزاری ها از شرکت و محل کار شما چگونه صحبت می نمایند مطلع باشید. LinkedIn می گوید که درباره تاریخچه شرکت تان هم بدانید، تا بتوانید نحوه کاری آن را بهتر درک کنید.

7. به حرفه ای های صنعتی که در آن کار می کنید گوش کنید. نظر افرادی که شغل هایی مثل شما دارند و به صورت حرفه ای فعالیت می نمایند مهم است. به طور کلی از صنعتی که در آن کار می کنید به خوبی مطلعی داشته باشید.

8. با کسانی که قبلا شغلی مثل شما داشته اند صحبت کنید. خیلی عادی و محبت آمیز با کسانی که به شغل شما آشنایی دارند صحبت کنید و از آن ها درباره کار نوتان بپرسید. خیلی از اوقات، برترین راه صحبت با کسی مثل شما است. آن ها می توانند یاری بزرگی به شما نمایند.

9. در تخصص خود پیشرفت کنید. به شغل تان بیرون از محیط کار هم فکر کنید و سعی کنید بیشتر درباره آن یاد بگیرید. هزاران وب سایت وجود دارند که می توانند به شما اطلاعات بیشتری درباره کار و تخصص شما بدهند. حتی اگر می توانید به چند کلاس هم بروید. کلاس هایی که مرتبط با تخصص شما هستند و می توانند به پیشرفت شما یاری نمایند.

منبع: LinkedIn/Business Insider

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 بهمن 1401 بروزرسانی: 14 بهمن 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2351

به "9 نکته ای که باید در آغاز شغل جدیدتان به آن ها توجه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 نکته ای که باید در آغاز شغل جدیدتان به آن ها توجه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید