بورس دوشنبه چگونه بازگشایی می گردد؟ ، گروه بانکی پرتقاضاترین گروه بازار سهام

به گزارش تور ایران، به گزارش خبرنگاران، در مرحله ثبت سفارش در پیش گشایش بازار سهام روز دوشنبه 2 تیرماه، اگر چه تعداد نمادهایی که با صف فروش همراه هستند بیشتر از روزهای گذشته بوده ولی همچنان صف خرید چند صد میلیونی در بعضی نمادهای بانکی و خودرویی و تک سهم حفاری احتمالا موجب بازگشایی مثبت بازار سهام در دومین روز بهار گردد.

بورس دوشنبه چگونه بازگشایی می گردد؟ ، گروه بانکی پرتقاضاترین گروه بازار سهام

در جریان ثبت سفارش امروز، همچنان نمادهای سیمانی با فشار عرضه روبرو هستند و از سوی دیگر نمادهای بانکی با تقاضای بالایی روبرو شده اند. دو غول فلزی فملی و فولاد نیز با صف خرید همراه هستند.

این در حالی است که روز گذشته اگر چه شاخص کل به محدوده یک میلیون و 300 هزار واحدی ورود کرد اما بسیاری از نمادهای کوچکتر با فشار عرضه روبرو بودند.

پیش از شروع معاملات امروز دو نماد ثشاهد و تمحرکه به دلیل افزایش 50 درصدی قیمت در 15 روز اخیر، متوقف شده اند. همچنین بر اساس پیش بینی یک تحلیلگر بورسی بازار همچنان می تواند به جهت خود را در جهت مثبت ادامه دهد. گروه های شیمیایی، بانک ها، فلزات اساسی، خودرو و سرمایه گذاری جزو گروه هایی هستند که می توانند به فرایند صعودی خود طی معاملات امروز نیز ادامه دهند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1219

به "بورس دوشنبه چگونه بازگشایی می گردد؟ ، گروه بانکی پرتقاضاترین گروه بازار سهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورس دوشنبه چگونه بازگشایی می گردد؟ ، گروه بانکی پرتقاضاترین گروه بازار سهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید