جشن 25 سالگی طعم در فستیوال غذای سنگاپور 2018

به گزارش تور ایران، فستیوال غذای سنگاپور در 25امین سالگرد خود، میزبان تجارب غذایی محلی و مدرن، کارگاه های آشپزی و فعالیت های مهیج است.

جشن 25 سالگی طعم در فستیوال غذای سنگاپور 2018

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

25امین سال اجرای فستیوال غذای سنگاپور شامل تجربیات شگفت انگیز آشپزی، طعم های محبوب محلی و همکاری مهیج سرآشپزها از جمله همکاری بین امانوئل استروبانت () و هیکال جوهری ()، دو سرآشپز معرفی شده درکتاب راهنمای رستوران و هتل میشلین است.

فستیوال غذای سنگاپور (SSF) که به صورت سالیانه در سنگاپور برگزار می گردد، تا تاریخ 29 جولای 2018 (7 مرداد 1397) با بیش از 20 تجربه غذایی رنگارنگ و مجلل، شامل طعم های سنتی و امروزی، به این کشور برخواهد گشت. مصادف با 25امین سالگرد فستیوال غذای سنگاپور، مجموعه ای از پیشنهادات غذایی غیر قابل پیش بینی، جذاب، خلاقانه و کماکان آشنا برای شرکت نمایندگان وجود خواهد داشت. این فستیوال با تمرکز بر طعم های محلی فوق العاده و استعدادهای آشپزی که در طول این دوره می درخشند، به ریشه های تاریخی خود وفادار است.

خانم رانیتا ساندرامورثی (Ranita Sundramoorthy)، مدیر بخش غذای سازمان گردشگری سنگاپور (STB) گفت:

فستیوال غذای سنگاپور در این 25 سال، ماجراجویی فوق العاده ای داشته است. در طول این سال ها، فستیوال غذای سنگاپور صندلی خود را به عنوان یک رویداد بزرگ در تقویم غذای محلی ما با خوش آمدگویی به بازدیدنمایندگان بومی و خارجی که به دنبال طعم های سنگاپوری هستند، تثبیت نموده است.

این رویداد، یک جشن میراث چند فرهنگی است و تنها رویداد در سنگاپور به شمار می آید که به نمایش طعم های محلی می پردازد. ما بر این باور هستیم که با حضور طعم و بویی که برای سنگاپوری ها معنایی خاص دارد، فستیوال غذای سنگاپور با تجارب شگفت انگیز، جذاب و قانع نماینده غذایی، هر سال، به جذب بازدیدنمایندگان ادامه خواهد داد.

تاکید این فستیوال با تم در هر گاز، سنگاپور را مزه کن، بر طعم های آشنای سنگاپور و خوراک های محلی است. فستیوال غذای سنگاپور با رویدادهای مشترکی که در طول سه هفته برگزار خواهند شد، میخواهد تا فرهنگ و تاریخ غنی سنگاپور را به وسیله پیشنهادات خلاقانه ای چون کارگاه های صنایع دستی، نمایش های آشپزی و تجارب تئاتری به مخاطبین ارائه کند.

لذت بردن از SSF و رویدادهای آن به وسیله ستون های مختلف

در طول فستیوال غذای سنگاپور در سال 2018، بازدیدنمایندگان می توانند از راهنمای چهار بخشی زیر که نمونه هایی از رویدادهای وسیع فستیوال هستند، استفاه نمایند.

1. ستون مدرن، نکات برجسته ای از تغییر طعم های غذایی توسط سنگاپوری ها با خلاقیتی در ایجاد طعم های جدید از طعم های محلی را به ما نشان خواهد داد.

2. ستون فرهنگی، فرهنگ محلی غذایی سنگاپور و عادات آن ها را آنالیز خواهد نمود.

3. ستون هنری از هنرمندان آشپزی خانگی و تفاسیر آن ها از هنر، تقدیر خواهد نمود.

4. در ستون سنتی، میراث بومی ما به وسیله متدهای آشپزی گذشته تا به امروز و اجزای آن، دوباره کشف خواهد شد.

این چهار ستون به طور وسیعی بخش های مختلفی از سنگاپور مدرن، فرهنگی، هنری و سنتی را ارائه خواهند کرد. بازدیدنمایندگان می توانند در یک محیط گرم و صمیمی به وسیله رویدادهای وسیع غذایی، کارگاه ها و فعالیت هایی که فستیوال غذای سنگاپور به آن ها پیشنهاد می نماید، به اکتشاف بپردازند. برای کسب اطلاعات بیشتر از فستیوال های غذای سنگاپور در سال های گذشته می توانید به Annex رجوع کنید.

کسانی که عاشق غذا هستند، به هیچ وجه بازدید از 17 غرفه غذایی در مراکز هاکر (Hawker Centers) در اطراف سنگاپور که به تازگی به لیست بیب گارموند (Bib Gourmand) در راهنمای میشلین سال جاری راه پیدا نموده اند، را از دست ندهند.

لیست این 17 غرفه غذایی به توضیح زیر است:

1. چای چوان یانگ رو تانگ (Chai Chuan Tou Yang Rou Tang) در مرکز نمایش غذایی بوکیت مرا (Bukit Merah View Food Centre)

2. چوآن کی بونلس بریزد داک (Chuan Kee Boneless Braised Duck) در مرکز و فروشگاه غذایی گیم مو (Ghim Moh Market & Food Centre),)

3. فرنی امیننت فراگ و غذای دریایی (Eminent قورباغه Porridge & Seafood) در جاده گیلانگ لورانگ 19 (Geylang Road Lorong 19)

4. طعم تازه نودل بیگ پران (Fresh Taste Big Prawn Noodle) در مرکز غذایی زیون ریورساید (Zion Riverside Food Centre)

5. هنگ (Heng) در مرکز غذایی نیوتن (Newton Food Centre)

6. سوپ خوشمزه هنگ کنگ (Hong Kong Yummy Soup) در مرکز غذایی دهکده الکساندرا (Alexandra Village Food Centre)

7. لائو فو زی فراید کاوای تیئو (Lao Fu Zi Fried Kway Teow) در مرکز غذایی جاده قدیمی فرودگاه (Old Airport Road Food Centre)

8. لیان هه بن جی کلای پات رایس (Lian He Ben Ji Claypot Rice) در مجتمع چاینا تاون (چاینا تاون Complex)

9. موتوز کاری (Muthus Curry) در جاده ریس کورس، لیتل ایندیا (Race Course Road, Little India)

10. اوترام پارک فراید کاوای تیئو می (Outram Park Fried Kway Teow Mee) در مرکز و فروشگاه غذایی هنگ لیم (Hong Lim Market & Food Centre)

11. رولینا تردیشنال هاینانیس کاری پاف (Rolina Traditional Hainanese Curry Puff) در مرکز و فروشگاه غذایی تانجونگ پاگار پلاتزا (Tanjong Pagar Plaza Market & Food Centre)

12. شی وی دا (Shi Wei Da) در مرکز و فروشگاه غذایی فنگشان (Fengshan Market and Food Centre)

13. سیک بائو سین (Sik Bao Sin) در جاده گیلانگ، مجموعه دزموند (Desmonds Creation, Geylang Road),)

14. مرغ و برنج مشهور کانتونی سین کی (Sin Kee Famous Cantonese Chicken Rice) در هلند درایو (Holland Drive)

15. نودل و گوشت تای وا (Tai Wah Pork Noodle) در فروشگاه و مرکز غذایی هنگ لیم (Hong Lim Market & Food Centre)

16. باشگاه نارگیل در آن سیانگ هیل (Ann Siang Hill)

17.میگوی سرخ شده تیونگ باهرا یی شنگ هاکین می (Tiong Bahru Yi Sheng Fried Hokkien Prawn Mee) در مرکز غذایی ای بی سی بریک ورکس (ABC Brickworks Food Centre)

منبع: کجارو / traveldailynews.asia
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 641

به "جشن 25 سالگی طعم در فستیوال غذای سنگاپور 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن 25 سالگی طعم در فستیوال غذای سنگاپور 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید