خبرنگاران شمار داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی در استان مرکزی به 70 نفر رسید

به گزارش تور ایران، اراک - خبرنگاران - رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: شمار داوطلبان برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان در دومین روز از مهلت قانونی ثبت نام، به 70 نفر رسید.

خبرنگاران شمار داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی در استان مرکزی به 70 نفر رسید

بهروز اکرمی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: تا به امروز ثبت نام 59 داوطلب انتهاباتی شوراهای اسلامی در استان مرکزی نهایی شده و 11 نفر در حال آنالیز است.

وی بیان نمود: تا به امروز 13 نفر از مجموع داوطلبان ثبت نام شده این استان برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا زن و 57 نفر مرد است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: در دومین روز از مهلت قانونی ثبت نام داوطلبان برای انتخابات شوراهای اسلامی، هیچ داوطلبی هنوز در شهرستان آشتیان اعلام حضور در این عرصه را نکرده است.

اکرمی گفت: شمار داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامیشهر و روستا در اراک به 22 نفر، در تفرش سه نفر، در خمین 6 نفر، در خنداب یک نفر، دلیجان چهار نفر، در زرندیه چهار نفر، در ساوه 17 نفر، در شازند چهار نفر، در فراهان 2 نفر، در کمیجان 2 نفر و در محلات به پنج نفر رسیده است.

وی گفت: بنا به اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور، داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر می توانند از روش ثبت نام با اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور) و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام ،نام نویسی با نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام، استفاده از دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام و ثبت ­نام به وسیله مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان اقدام نمایند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی افزود: ارایه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر فوق دیپلم یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای تا بیست هزار نفر جمعیت و مدرک لیسانس یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای بالای بیست هزار نفر جمعیت، اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفای مقامات موضوع ماده 32 قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری (جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهدا و رزمندگان با حداقل 6 ماه سابقه حضور در جبهه) برای برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر اعلام شده از دیگر مدارک مورد احتیاج ثبت نام است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ، میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 28 خرداد 1400 برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1670

به "خبرنگاران شمار داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی در استان مرکزی به 70 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمار داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی در استان مرکزی به 70 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید