رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: امیدوارم ترامپ توجه بیشتری به کرونا داشته باشد

به گزارش تور ایران، امیدوار است که مبارزه ترامپ با بیماری کووید-19 باعث گردد تا او به میلیون ها فردی که از این ویروس تاثیر گرفته اند، توجه کند.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: امیدوارم ترامپ توجه بیشتری به کرونا داشته باشد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در عین اینکه برای ترامپ که به کووید-19 مبتلا شده، آرزوی سلامتی کرد، ابراز امیدواری کرد که وی قلبش را برای میلیون ها فردی که از این بیماری ویروسی تاثیر گرفته اند، بگشاید و به آنها توجه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا همچنین به پزشکان دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا نیز تاکید نمود تا درباره شرایط وی صادق باشند.

وی درگفتگویی با برنامه رو در رو با ملت شبکه خبری سی.بی.اس گفت، امیدوار است که مبارزه ترامپ با بیماری کووید-19 باعث گردد تا او به میلیون ها فردی که از این ویروس تاثیر گرفته اند، توجه کند.

پلوسی همچنین با آرزوی سلامتی برای ترامپ و بانوی نخست به پزشکان مسئول درمان این دو تاکید نمود تا در پی یکسری بیانیه های ضد و نقیض ، درباره شرایط جسمانی و اوضاع سلامت ترامپ با مردم رو راست و صادق باشند و اضافه نمود: ما باید اعتماد داشته باشیم که آنچه آنها درباره شرایط رئیس جمهور به ما می گویند، واقعی است.

پلوسی گفت، نگران این مساله است که اطلاعاتی که پزشکان به مردم می گویند مورد تایید ترامپ باشد و این اصلا علمی نیست.

تست کرونای اخیر مایک پنس، معاون ترامپ و پلوسی منفی شده اما پلوسی گفته که میخواهد به صورت منظم این تست را بدهد.

وی گفته که اگرچه خودش به همراه ترامپ و پنس از مراقبت های درمانی ویژه برخورداند، اما جوامع اقلیت و فقیر از این امتیاز برخوردار نیستند و این بیماری تاثیر بیشتری بر آنها گذاشته است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1387

به "رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: امیدوارم ترامپ توجه بیشتری به کرونا داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: امیدوارم ترامپ توجه بیشتری به کرونا داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید