عبدالملکی: اهتمام وزارت کار به حل مسائل فراوری جدی است

به گزارش تور ایران، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه بحران کرونا برای واحد های فراوریی مسائلی را در پی داشته است گفت: حل مسائل فراوری و آسیب های ناشی از کرونا در اولویت برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار داشته و برنامه های مختلفی در این زمینه پیش بینی شده است.

عبدالملکی: اهتمام وزارت کار به حل مسائل فراوری جدی است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حجت الله عبدالملکی امروز در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون اهالی صنعت در شهرک شکوهیه قم در جمع خبرنگاران اعلام کرد: امروز در سفر به شهر مقدس قم فرصتی فراهم شد تا در مرکز واکسیناسیون اهالی صنعت در شهرک شکوهیه حضور پیدا نموده و از نزدیک به فعالان در این مرکز خسته نباشید بگوییم.

وی با بیان اینکه نظم بسیار خوبی در انجام واکسیناسیون در قم وجود داشته که قابل تقدیر است، اعلام کرد: انتظار داریم که کارگران عزیز با حضور در این مرکز نسبت به دریافت واکسن اقدام نمایند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه از دیگر استان ها هم انتظار می رود که از این طرح قم الگو برداری نمایند، گفت: دیگر استان ها هم می توانند مراکزی را در شهرک های صنعتی برای واکسیناسیون کارگران فعال نمایند.

وی با اشاره به اینکه بحران کرونا برای واحد های فراوریی مسائلی را در پی داشته است گفت: حل مسائل فراوری و آسیب های ناشی از کرونا در اولویت برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار داشته و برنامه های مختلفی در این زمینه پیش بینی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1924

به "عبدالملکی: اهتمام وزارت کار به حل مسائل فراوری جدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالملکی: اهتمام وزارت کار به حل مسائل فراوری جدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید