تور ارزان یونان: یونان و بعضی از اعضای نانو پا را از حد خود فراتر می گذارند

به گزارش تور ایران، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آناتولی، خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه امروز شنبه در مصاحبه با خبرنگاران در آنکارا بیان کرد: امیدواریم دست صلحی که رجب طیب اردوغان و الهام علی اف رؤسای جمهور ترکیه و آذربایجان به سمت ارمنستان دراز نموده اند، به وسیله ایروان لحاظ گردد و مورد استقبال این کشور قرار بگیرد. امیدواریم ارمنستان از این فرصت استفاده کند.

تور ارزان یونان: یونان و بعضی از اعضای نانو پا را از حد خود فراتر می گذارند

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

وزیر دفاع ترکیه در ارتباط با مرکز مشترک ترکیه و روسیه برای نظارت بر آتش بس در قره باغ نیز گفت: فعالیت ها در آنجا به تداوم آتش بس یاری می نماید و شاهد آن هستیم که همکاری دو کشور به طور موفقیت آمیزی ادامه دارد.

خلوصی آکار در ادامه افزود: یونان با اعضای مختلف ناتو قراردادهای همپیمانی منعقد می نماید. آنها با ادعاهای نادرست پا را از حد خود فراتر می گذارند. ایجاد اتحاد داخل یک اتحاد موجود موجب تضعیف ناتو می گردد.

آکار درباره تحولات قزاقستان نیز گفت: معتقدیم که برادران ما در قزاقستان با امکانات و توانایی های خود بر همه مسائل غلبه خواهند کرد. ما امروز نیز مثل همواره در کنار قزاقستان هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2073

به "تور ارزان یونان: یونان و بعضی از اعضای نانو پا را از حد خود فراتر می گذارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان یونان: یونان و بعضی از اعضای نانو پا را از حد خود فراتر می گذارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید